تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 آگوست 2022 - 22:50
کد خبر : 22886

کلنگ مدرسه خیرساز در روستای مختار شهرستان بویراحمد

کلنگ مدرسه خیرساز در روستای مختار شهرستان بویراحمد

آفتاب دنا : به همت موسسه خیریه موج مهربانی و با حضور مسئولان استانی وشهرستانی کلنگ مدرسه خیرساز  به نام ام البنی (ع)در روستای مختار شهرستان بویراحمد به زمین زده شد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، مدیرکل توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه وبویراحمد در این آیین با تقدیر از خیرین امر مقدس

آفتاب دنا : به همت موسسه خیریه موج مهربانی و با حضور مسئولان استانی وشهرستانی کلنگ مدرسه خیرساز  به نام ام البنی (ع)در روستای مختار شهرستان بویراحمد به زمین زده شد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، مدیرکل توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه وبویراحمد در این آیین با تقدیر از خیرین امر مقدس مدرسه سازی گفت: در آستانه مهرماه و بازگشایی مدارس یکی از رسالتهای نوسازی مدارس تامین فضای بانشاط مورد نیاز دانش آموزان در اقصی نقاط استان است که بدون مشارکت مردم وخیرین عزیز این مهم امکان پذیر نیست.

سید رضا حسینی نیک  با تقدیر وتشکر از خیر مدرسه ام البنی (ع) روستای مختار که پروژه های مختلفی در نقاط مختلف استان در نظر دارد اجرا نماید گفت: به همت و تلاش خیرین مدرسه ساز تلاش می کنیم مشکل کمبود فضای آموزشی در شهرستان بویراحمد که با بحران فضای آموزشی مواجه است برطرف کنیم.

 مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد نیز در این آیین گفت: با توجه به مهاجر پذیری و افزایش بیش از ۳ هزار نفری دانش آموز هرساله در شهرستان بویراحمد توسعه فضاهای آموزشی در این شهرستان یک ضرورت است.

 کورش دلشاد با قدردانی از حمایت ها و همراهی خیرین نیکوکار برای مشارکت در امر جهاد مدرسه سازی گفت: مدرسه سازی یکی از مصادیق باقیات الصالحات در دنیا و آخرت  است و نامگذاری مدرسه به نام ” ام البنی (ع)” از جانب خیر مدرسه ساز امری بسیار پسندیده  است و نشان دهنده شکوه و عظمت جایگاه  ائمه اطهار در زندگی است .

نماینده خیر و مدیرعامل بنیاد خیری موج مهر بانی در این آیین گفت: موسسه خیریه موج مهرمانی در استانهای محروم کشور با هدف ارتقاء سرانه فضای آموزشی اقدام به احداث فضاهای آموزشی با اولویت مناطق محروم می نماید.

آقای الطافی گفت: با همفکری و تبادل نظر با همکاران و پیگیری سرکار خانم صداقت از دانشجویان دانشگاه یاسوج  موسسه خیریه موج مهربانی تصمیم گرفت ۱۵ فضای آموزشی در نقاط مختلف استان احداث نماید تا دانش آموزان به عنوان آینده سازان این مرزبوم در فضاهای بانشاطی به درس وتحصیل بپردازند.

الطافی با بیان اینکه  موسسه خیریه موج مهربانی در استان کهگیلویه وبویراحمد قریب به ۳۰ میلیارد ریال برای  احداث فضاهای آموزشی در نظر گرفته است گفت: این پروژه با  زیربنای ۵۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۴۶۰  میلیون تومان تا آبانماه به بهره برداری ودر اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

در این آیین که  محمد جمالی آرند معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز حضور داشت کلنگ این مدرسه خیر ساز به زمین زده شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی