تاریخ انتشار : سه‌شنبه 9 آگوست 2022 - 9:14
کد خبر : 22654

معاون فرهنگی واجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه وبویراحمد:

اصحاب رسانه پرچم امیدآفرینی را در جامعه برافراشته نگه دارند

اصحاب رسانه پرچم امیدآفرینی را در جامعه برافراشته نگه دارند
آفتاب دنا : معاون فرهنگی واجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه وبویراحمد با صدور پیامی ضمن تبریک روز خبرنگار" به فعالان عرصه خبر و رسانه گفت.تلاقی عاشورای حسینی و روز خبرنگار در سال 1401، تداعی‌گر حماسه آفرینی حضرت زینب(س) و امام سجاد (ع) به عنوان راویان و پیام آوران عاشورا و احیاکنندگان نهضت حسینی است که قطعا الگویی بی بدیل برای خبرنگاران خواهند بود.

آفتاب دنا : معاون فرهنگی واجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه وبویراحمد با صدور پیامی “روز خبرنگار” را به فعالان عرصه خبر و رسانه تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، متن پیام حجت السلام والمسلمین قاسم مومنی شاد به شرح زیر است؛

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

* ن وَالقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُونَ *

عصر اطلاعات و ارتباطات متفاوت با سایر ادوار تاریخ با واژه خبرنگاری پیوندی استوار وناگسستنی دارد. جهان امروزه بیش از هر زمان دیگر نیازمند و وابسته به اطلاعات واخبار است، که ارتباطات وظیفه مرتفع کردن این نیاز روز افزون را بر عهده دارد.

جامعه بشری در طول تاریخ هزاران ساله خود، فراز و فرودهای فراوانی به خود دیده و هر بار به لطف گوهر دانایی و آگاهی، راه توسعه و تعالی خود را پرقدرت‌تر از گذشته پیموده است.

در روزگاری که طوفان سهمگین حوادث، کام جهانیان را تلخ کرده است، مجاهدان عرصه خبر و هنر می‌کوشند تا شعله ایمان و امید به آینده درخشان رو به خاموشی نگذارد.

بی‌تردید تلاش‌های شبانه‌روزی فعالان عرصه رسانه با پیگیری دقیق و با پویایی، بالندگی، سرزندگی و نشاط، آگاهی و افزایش دانش اجتماعی را در عرصه فرهنگ به بطن جامعه تزریق می‌کنند که نتیجه آن برقراری یک رابطه صحیح بین مطالبات مردمی و انجام درست وظیفه از سوی مسئولین است.

تلاقی عاشورای حسینی و روز خبرنگار در سال ۱۴۰۱، تداعی‌گر حماسه آفرینی حضرت زینب(س) و امام سجاد (ع) به عنوان راویان و پیام آوران عاشورا و احیاکنندگان نهضت حسینی است که قطعا الگویی بی بدیل برای خبرنگاران خواهند بود.

اینجانب با تسلیت عاشورای حسینی و بزرگداشت ماه ایثار و فداکاری و شهادت، یاد شهدای اصحاب رسانه به ویژه خبرنگار شهید محمود صارمی را گرامی می‌دارم و صمیمانه از زحمات اصحاب رسانه که پرچم امیدآفرینی را در جامعه برافراشته و همکاری خوبی در پوشش اخبار اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه وبویراحمد داشته‌اند ،تشکر و قدردانی می نمایم.

قاسم مومنی شاد

معاون فرهنگی واجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه وبویراحمد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی