تاریخ انتشار : دوشنبه 8 آگوست 2022 - 17:48
کد خبر : 22643

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد :

روز خبرنگار یادآور زحمات بی دریغ و تلاش های خالصانه اصحاب رسانه در پاسداشت از حریم اطلاع رسانی است

روز خبرنگار یادآور زحمات بی دریغ و تلاش های خالصانه اصحاب رسانه در پاسداشت از حریم اطلاع رسانی است
حسنعلی عزت‌خواه با تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار گفت :اختصاص یک روز به عنوان روز خبرنگار، تقدیر از زحمات وقایع‌ نگارانی است که حرمت قلم و آگاهی را پاس داشته و با مسئولیت ناشی از تعهد و آزادی و تحمل سختی‌های فراوان به اشاعه حقایقی می‌پردازند که رشد و توسعه جامعه را ثمر ‌بخشیده و پرچم مطالبه‌گری از مسوولان و پاسخگویی به مردم و افکار عمومی را همواره در اهتزاز نگه می ­دارند.

آفتاب دنا : مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: گسترش عدالت در نظام  تعلیم و تربیت  و اجتماعی شدن این نهاد انسان ساز جز با مشارکت خبرنگاران و رسانه‌ها  که نقش بی‌بدیلی در گفتمان‌سازی، جلب مشارکت و رویکرد اجتماعی شدن دارند، امکان پذیر نخواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، حسنعلی عزت‌خواه با تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار به فعالان عرصه اطلاع رسانی در استان، اظهار داشت: اختصاص یک روز به عنوان روز خبرنگار، تقدیر از زحمات وقایع‌ نگارانی است که حرمت قلم و آگاهی را پاس داشته و با مسئولیت ناشی از تعهد و آزادی و تحمل سختی‌های فراوان به اشاعه حقایقی می‌پردازند که رشد و توسعه جامعه را ثمر ‌بخشیده و پرچم مطالبه‌گری از مسوولان و پاسخگویی به مردم و افکار عمومی را همواره در اهتزاز نگه می ­دارند.

وی افزود: روز خبرنگار یادآور زحمات بی دریغ و تلاش های خالصانه اصحاب رسانه در پاسداشت از حریم اطلاع رسانی است.

عزت خواه تاکید کرد: در زیست بوم کرونا خبرنگاران در کنار مدافعان سلامت و در خط مقدم مبارزه با این بیماری برای آگاهی بخشی به جامعه قدم برداشتند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: تقارن روز خبرنگار، امسال و قیام عاشورای حسینی که مهمترین بخش عاشورا نقش روایتی حضرت زینب (س) است که خبرنگاران باید از صراحت کلام و جسارت ایشان الگو گرفته و زینب‌گونه از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کنند.

وی ادامه داد:  تقارن بزرگ یاد شده این مهم را یادآوری می‌کند که مقابله خبرنگاران با سیطره مسموم رسانه‌ای دشمن که حق را نشانه گرفته ، یکی از بزرگ‌ترین رسالت های این قشر است.

عزت خواه بیان کرد: بی شک فعالان عرصه رسانه‌ای استان کهگیلویه وبویراحمد در رسانه ملی، خبرگزاری ها، مطبوعات، سایت‌های خبری، در پیشبرد اهداف و اطلاع رسانی سیاست ها، برنامه‌ها و فعالیت‌های عرصه تعلیم و تربیت استان، همکاری صمیمانه و شایسته‌ای با آموزش و پرورش  دارند که لازم می‌دانم فرصت را مغتنم شمرده و ضمن گرامیداشت  شهید محمود  صارمی و تبریک این روز فاخر، از تلاشها و زحمات ارزشمند فعالان متعهد عرصه خطیر اطلاع رسانی و تنویر افکارعمومی، تقدیر و تشکر نموده و از پیشگاه خداوند سبحان برای آنها سلامت، سعادت و کامیابی مسألت نمایم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی