تاریخ انتشار : شنبه 15 نوامبر 2014 - 14:50
کد خبر : 2261

همایش روز “کهگیلویه” در دهدشت برگزار می‌شود

همایش روز “کهگیلویه” در دهدشت برگزار می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهدشت گفت: به مناسبت هفته بسیج همایش روز “کهگیلویه” که درباره رشادت‌های مردم سوق که در سال‌های ۵۶ و ۵۷ در اعتراض به سیاست‌های رژیم منحوس پهلوی است در دهدشت برگزار می‌شود.

139303091746249522871233به گزارش نسیم دنا،سرگرد سعید برومند‌زاده ظهر امروز به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه‌های هفته بسیج پرداخت و اظهار کرد: بسیج یک حرکت اجتماعی است که در هر جامعه‌ با توجه به فرهنگ جامعه و بنا به شرایطی به وجود می‌آید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهدشت گفت: در صدر اسلام مسلمانان در مسجد گرد هم جمع می‌شدند تا توان خود را برای مقابله با دشمن تخمین بزنند.

برومند‌زاده با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران برگرفته از اسلام ناب محمدی است،ابراز کرد: از نخستین روزهای این انقلاب دشمن در حال نقشه کشیدن و توطئه‌چینی ضد ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران بوده است.

وی تصریح کرد: عظمت اهداف انقلاب ایران و گستردگی توطئه‌های دشمن ایجاب می‌کرد برای حفظ و صیانت این دستاوردها در برابر شبیخون ابرقدرت‌ها دفاع همه‌جانبه و متشکل از نیروهای خودجوش مردمی به وجود آید.

برومند‌زاده شکل‌گیری نهادهای بسیج سازندگی، سپاه پاسداران به فرمان امام راحل را از جمله این اقدامات در صیانت از دستاوردهای انقلاب برشمرد و افزود: با تدبیر ژرف و آینده‌نگری عمیق امام بسیج سازندگی در پنجم آذرماه سال ۵۸ تشکیل شد.

وی از اجرای برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان کهگیلویه خبرداد و گفت: دیدار مسئولان و فرماندهان پایگاه های مقاومت با ائمه جمعه، غبار روبی گلزار شهدا،استقرار بیمارستان صحرایی در منطقه جاورده در بخش چاروسا، همایش پیاده‌روی خانوادگی، جلسات بصیرتی، نشست تخصصی افزایش جمعیت در روستاها، همایش تجلیل از نخبگان علمی و قهرمانان ورزشی بسیج و اعزام نیروهای مهندسی به مناطق روستایی در جهت آگاهی‌بخشی و مشاوره درباره خدمات کشاورزی از جمله برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان است.

برومند زاده از برگزاری همایش مشترک ائمه جمعه و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت خبر داد و بیان کرد: اجرای مسابقات ورزشی، سرکشی از خانواده معظم شهدا، تجمع بزرگ حماسی و همایش روز شهرستان را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد.

منبع: تسنیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی