تاریخ انتشار : سه‌شنبه 19 جولای 2022 - 10:41
کد خبر : 22557

انعقاد تفاهم‌نامه برای بورسیه دانش آموزان روستایی با بنیاد قلم چی

انعقاد تفاهم‌نامه برای بورسیه دانش آموزان روستایی با بنیاد قلم چی

آفتاب دنا: تفاهم نامه ای به منظور بورسیه دانش آموزان مستعد روستایی کهگیلویه و بویراحمد با بنیاد علمی _آموزشی قلم چی منعقد شد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، این تفاهم نامه با حضور حسنعلی عزت‌خواه مدیرکل آموزش و پرورش این استان و محمد نبی گوهرگانی رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان کهگیلویه وبویراحمد با کاظم

آفتاب دنا: تفاهم نامه ای به منظور بورسیه دانش آموزان مستعد روستایی کهگیلویه و بویراحمد با بنیاد علمی _آموزشی قلم چی منعقد شد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، این تفاهم نامه با حضور حسنعلی عزت‌خواه مدیرکل آموزش و پرورش این استان و محمد نبی گوهرگانی رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان کهگیلویه وبویراحمد با کاظم قلم چی نماینده بنیاد علمی_آموزشی قلم چی در تهران به امضا رسید.

حسنعلی عزت‌خواه گفت:بر اساس این تفاهم نامه دانش آموزان روستایی مستعد استان که توانایی مالی لازم را ندارند ،حمایت و بورسیه تحصیلی می شوند.
وی با بیان اینکه دانش آموزان مستعد پایه نهم تا دوازدهم بورسیه می شوند افزود:شرط بورسیه شدن افراد واجد شرایط داشتن معدل ۱۵ است.
عزت خواه گفت:آموزش و پرورش استان موظف است دانش آموزان روستایی واجد شرایط را به این بنیاد معرفی کند.
وی شرکت منظم دانش آموزان معرفی شده در آزمون های این بنیاد را برای بهره مندی از خدمات بورسیه تحصیلی ضروری دانست و افزود:چنانچه دانش آموزی بیش از ۳ جلسه غیبت کند ،امسال و سال آینده از فرایند بورسیه شدن حذف می شود.

عزت خواه گفت:در نقطه مقابل ، دانش آموزان معرفی شده به طور منظم در آزمون های این بنیاد شرکت کنند،متناسب با وضعیت علمی و حضورشان کتاب های این کانون را دریافت می کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی