تاریخ انتشار : شنبه 15 نوامبر 2014 - 9:41
کد خبر : 2255

خدمات الکترونیکی بانک صادرات ایران به مردم بدون محدویت مکانی وزمانی

خدمات الکترونیکی بانک صادرات ایران به مردم بدون محدویت مکانی وزمانی

امید علی صداقت گفت: بانک صادرات در راستای ارائه خدمات مطلوب و جلب رضایت مشتریان همگام با پیشرفت فناوریهای جدید، ارائه خدمات بانکداری اینترنتی متنوع را بر پایه بسترهای اینترنتی امن در دستور کار قرار داده است. این خدمات بدون محدودیت مکانی و زمانی ارائه میگردد

IMG_0321
مسئول روابط عمومی شعب بانک صادرات استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: شعب بانک صادرات دارای بیشترین میزان مراجعه مردم و مشتریان میباشد که هم اکنون مجهز به دستگاههای خودپرداز شده اند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  نسیم دنا امید علی صداقت افزود: این بانک در راستای ارائه خدمات مطلوب و جلب رضایت مشتریان همگام با پیشرفت فناوریهای جدید، ارائه خدمات بانکداری اینترنتی متنوع را بر پایه بسترهای اینترنتی امن در دستور کار قرار داده است. این خدمات بدون محدودیت مکانی و زمانی ارائه میگردد
وی افزود بانکداری اینترنتی بانک صادرات در حال حاضر امکان پرداخت اقساط، پرداخت قبوض، انتقال وجه بین حساب ها ، تعیین مبلغ چک، رویت صورت حساب را امکان پذیر ساخت و توانسته است نقش بسزایی در کاهش هزینه ها و وقت مشتریان داشته باشد . متقاضیان می تواند جهت استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی به وب سایت این بانک به نشانی www.bsi.ir مراجعه نمایند.
مسئول روابط عمومی شعب بانک صادرات استان خاطرنشان کرد: در راستای سرویس دهی هرچه بهتر خودپردازها,عملیات مانیتورینگ دستگاههای خودپرداز این بانک توسط واحد های فنی و نظارتی بصورت مستمر انجام میشود و بانک صادرات با بهره گیری از دستگاه رمز ساز لحظه ای (otp) در محیطی کاملاً امن و بدون حضور فیزیکی در شعب اقدام به ارایه خدمات تنوع اینترنتی نموده است.
صداقت افزود: دارندگان سپهرکارتها میتوانند از خدمات متنوع دستگاههای خودپرداز، خدمت پرداخت تلفنی قبوض و تلفنبانک صدای سپهر (٠٩۶٠٢)،سامانه #٧١٩*, پایانه های فروش نصب شده در فروشگاههای معتبر سراسر کشور و دستگاههای کارتخوان شعب استفاده نمایند.
وی گفت: مشتریان می توانند با شماره گیری #٧١٩*از طریق اپراتور همراه اول از خدماتی همچون: مانده کارت، خرید شارژسیمکارت ها، پرداخت قبوض و … برخوردارگردند.
وی گفت: کارت مجازی خدمتی دیگر از بانک صادرات ایران است که تخصیص یک شماره کارت ١۶ رقمی به درخواست کننده محصول، برقراری امکان جمع آوری وجوه از طریق انتقال وجه از هر یک از کارتهای عضو شتاب به شماره کارت تخصیصی داده شده، برقراری امکان تخصیص شماره کارت به مشتریان حقوقی نظیر سازمان ها و شرکتهای بزرگ دارای شعب گسترده و رفع محدودیت تخصیص کارت به مشتریان حقوقی از جمله مزایای کارت مجازی بانک صادرات می باشند .
صداقت افزود: این شماره شانزده رقمی متصل به حساب متمرکز صرفا جهت واریز وجوه به اشخاص حقوقی و با هدف برقراری امکان واریز وجه به اشخاص حقوقی از طریق دستگاههای خودپرداز است .
مسئول روایط عمومی یانک صادرات استان در ادامه گفت : این سرویس با درخواست کتبی صاحب یا صاحبان امضاء حساب حقوقی از شعبه ای که در آن حساب دارند و تشخیص مسئول شعبه و تأیید مدیریت استان یا منطقه قابل ارایه می باشد و صاحبان امضا می بایست چک بلا محل منجر به کیفر خواست و مطالبات معوق تسویه نشده نداشته باشند و دارای آدرس ثابت باشند .

وی در ادامه افزود :بانک صادرات استان کهگیلویه وبویراحمد با دارا بودن ۲۴ شعبه و۵۲ دستگاه خودپرداز ثابت و سیار روزانه از طریق ATM ها خدمات ارزنده‌ای به مشتریان ارایه می‌دهد و نقش بسزایی در تحقق اهداف بانکداری الکترونیک دارد
مدیر روابط عمومی بانک صادرات استان  در پایان اظهار داشت :بانک صادرات بهترین خدمات را در استان با بیشترین سرعت ودقت به مردم ارائه می کند وآماده پذیرش نظرات وپیشنهادات وانتقادات مردم در جهت بهبود ارائه خدمات هستیم
شایان ذکراست دارندگان سپهرکارت بانک صادرات ایران و کارتهای بانکهای عضو شبکه شتاب می‌توانند طی تماس با شماره تلفن (۰۹۶۰۲) مرکز صدای سپهر و یا با مراجعه به دستگاه‌های خودپرداز این بانک درسراسر کشور و همچنین عضویت درسیستم بانکداری اینترنتی بانک صادرات ایران قبوض خدماتی خود را به صورت رایگان پرداخت کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی