تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 جولای 2022 - 9:21
کد خبر : 22534

امین درخشان دبیر منطقه ۳ مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور شد

امین درخشان دبیر منطقه ۳ مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور شد

آفتاب دنا: امین درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد دبیر منطقه ۳ مدیران کل فرهنگ و ارشاد استانهای اصفهان ، البرز، همدان، گیلان، گلستان، خراسان جنوبی ، جنوب کرمان و کهگیلویه و بویراحمد شد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در جلسه کمیته تخصصی

آفتاب دنا: امین درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد دبیر منطقه ۳ مدیران کل فرهنگ و ارشاد استانهای اصفهان ، البرز، همدان، گیلان، گلستان، خراسان جنوبی ، جنوب کرمان و کهگیلویه و بویراحمد شد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در جلسه کمیته تخصصی رسانه ، تبلیغات و فضای مجازی مدیران کل استان ها که در گرگان برگزار شد به عنوان دبیر این کمیته با حضور استانهای اصفهان ، البرز، همدان، گیلان، گلستان، خراسان جنوبی ، جنوب کرمان و کهگیلویه و بویراحمد شد.

کمیته تخصصی رسانه تبلیغات و فضای مجازی متشکل از مدیران کل فوق در نشست های تخصصی دو روزه در گرگان با بررسی شرایط موجود و چالش ها در این حوزه تخصصی پیشنهادات و راهکاری خود را برای ارائه به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نهایی و جمع بندی کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد دارای تحصیلات و تالیفات تخصصی در حوزه فرهنگ و‌ رسانه می باشد .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی