تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 7 جولای 2022 - 21:36
کد خبر : 22472

۱۳۰ طرح آموزشی در کهگیلویه وبویراحمد در حال اجراست

رضا جنتی

۱۳۰ طرح آموزشی در کهگیلویه وبویراحمد در حال اجراست

۱۳۰ طرح آموزشی در کهگیلویه وبویراحمد در حال اجراست
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۳۰ طرح آموزشی با اعتبار بیش از سه هزارو ۷۰۰ میلیارد ریال در مناطق مختلف این استان در حال اجراست.

خبرنگار:رضا جنتی

۱۳۰ طرح آموزشی در کهگیلویه وبویراحمد در حال اجراست

رضا حسینی روز پنجشنبه در حاشیه آیین کلنگ زنی مدرسه روستای تکیه باشت افزود: از این تعداد طرح های آموزشی در دست ساخت بیش از ۸۶ مورد خیر ساز و مشارکتی است.

وی بیان کرد: تمام مدرسه های کانکسی در مناطق محروم و کمتر برخوردار کهگیلویه و بویراحمد تا پایان امسال جمع آوری خواهد شد.

حسینی اظهار داشت: مدرسه های کانکسی که تعداد دانش آموزان آنها بیشتر از ۱۵ نفر می باشد تا مهر ماه امسال جمع آوری می شود.

وی ابراز کرد: کهگیلویه و بویراحمد از لحاظ ساخت و ساز فضاهای اموزشی طی سال های گذشته محروم بوده وهم اکنون با حمایت دولت و مسوولان استان به کارگاه عمرانی تبدیل شده است.

حسینی تصریح کرد: تا مهر ماه امسال بیش از ۵۰ فضای آموزشی درمناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد افتتاح خواهد شد.عملیات اجرایی مدرسه خیری روستای تکیه باشت آغاز شد

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان باشت گفت: عملیات اجرایی طرح یک کلاسه روستای تکیه باشت در زمینی به مساحت ۵۵ مترمربع آغاز شد.

سید حمید حیدری عنا افزود: بیش از چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون برای ساخت این طرح آموزشی از سوی بنیاد خیریه موج مهربانی در نظر گرفته شد.

وی مدت اجرای این طرح آموزشی را سه ماه اعلام کرد و گفت: ۱۰ طرح آموزشی در مناطق مختلف این شهرستان با اعتباری بیش از ۳۳۰ میلیاردو ۵۲ میلیون ریال در دست ساخت است.

حیدری عنا ابراز کرد: این تعداد طرح های آموزشی در قالب ۵۴ کلاس درس در مناطق روستایی و شهری باشت در دست ساخت است.

وی بیان کرد: مدرسه ۱۰ کلاسه کاردانش شهید خواجه زاده، مدرسه ۶ کلاسه الزهرا ، مدرسه ۹ کلاسه شهید قبادی، مدرسه ۹ کلاسه فاطمیه،مدرسه ۶ کلاسه امام خمینی، مدرسه ۶ کلاسه میثم روستای سرابیز، مدرسه ۲ کلاسه عدالت روستای لیراب، مدرسه بروجردی روستای برغون و ۲ کلاسه روستای برمامیون از مهمترین طرح های آموزشی در دست اجرا در این شهرستان می باشد.​​​​​​

حیدری عنا اظهار داشت: مردم کشورمان همواره با حس نوع دوستی در مسیر حل مشکلات دیگران گام برمی داشته اند و امروز نیز افراد خیر در حوزه های مختلف بانی اقدامات بسیار ارزشمندی شده اند.

امام جمعه، خیرین سرمایه‌های ارزشمند معنوی و اجتماعی هستند

امام جمعه باشت در این آیین با تقدیر از خیران مدرسه ساز گفت: خیرین سرمایه‌های ارزشمند معنوی و اجتماعی هستند.

حجت الاسلام امید گنجه افزود: انتظار می رود خیرین در زمینه ساخت مدرسه در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته این شهرستان توجه ویژه ای داشته باشند.

وی تصریح کرد: برای تحول و ارتقا کارایی نظام در همه عرصه‌ها به حضور مردم نیاز داریم و اگر مشارکت سازنده فراهم شود در آن عرصه پیشرفت می‌کنیم.

گنجه، کمک به آموزش و پرورش و سرمایه گذاری در این عرصه را سرمایه گذاری بر روی نیروی انسانی به عنوان آینده سازان کشور دانست.

هم اکنون ۱۷۱ هزار دانش آموز در ۲ هزار و ۲۰۲مدرسه و بیش از هشت هزار کلاس درس کهگیلویه و بویراحمد مشغول
تحصیل هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی