تاریخ انتشار : سه‌شنبه 28 ژوئن 2022 - 22:23
کد خبر : 22405

جلسه کارگروه واگذاری فعالیت های سواد آموزی آموزش وپرورش استان برگزار شد

جلسه کارگروه واگذاری فعالیت های سواد آموزی آموزش وپرورش استان برگزار شد

معاون سواد آموزی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در کارگروه واگذاری فعالیتهای سوادآموزی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: هدف از برون سپاری در حوزه سوادآموزی کاهش تصدی گری دولت و ارتقا سطح نظارت است.

آفتاب دنا : معاون پژوهش ،برنامه ریزی ومنابع اداره کل آموزش وپرورش استان گفت: فعالیتهای سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد به نهادهای عمومی ومؤسسات غیردولتی واگذار می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، ایمان سبحان نژاد در نشست کارگروه واگذاری فعالیتهای سوادآموزی آموزش وپرورش استان گفت: با هدف فراهم شدن زمینه توسعه مشارکت نهادهای عمومی، غیردولتی و موسسات در برون سپاری فعالیت های سوادآموزی، این فعالیتها واگذار می شود.
وی گفت:این فعالیتها شامل اجرای دوره های سوادآموزی، انتقال و تحکیم است که با عقد قرارداد از سوی مؤسسات انجام و از سوی حوزه سوادآموزی آموزش و پرورش نظارت می شود.

هدف از برون سپاری در حوزه سوادآموزی کاهش تصدی گری دولت و ارتقا سطح نظارت است

معاون سواد آموزی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در کارگروه واگذاری فعالیتهای سوادآموزی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: هدف از برون سپاری در حوزه سوادآموزی کاهش تصدی گری دولت و ارتقا سطح نظارت است.
سید حمزه باقری نژاد افزود: این برون سپاری به معنای عدم نظارت نیست بلکه وظیفه ی ما در قبال فعالیت های سوادآموزی را دوچندان می کند
وی ، عمده ترین مزیت برون سپاری را ارائه خدمات با هزینه کمتر و کیفیت بیشتر بر شمرد و افزود: با هدف فراهم شدن زمینه توسعه مشارکت نهادهای عمومی، غیردولتی و موسسات در برون سپاری فعالیت‌های سوادآموزی این فعالیت‌ها واگذار می‌شود.

باقری نژاد،حجم ابلاغی فعالیتها در سال تحصیلی آتی را ۵هزار و۳۰۰نفر در۱۳منطقه و شهرستان در۳دوره سوادآموزی، انتقال و تحکیم عنوان کرد.
وی با بیان اینکه بر اساس تصمیم کارگروه استانی، واگذاری فعالیتهای سوادآموزی استان کهگیلویه وبویراحمد به شهرستانها واگذار شده ، گفت: سال تحصیلی جاری ۲۲ موسسه و ۱۶ مرکز یادگیری محلی در سطح استان فعالیتهای سواد آموزی را عهده دار بودند که امسال پس از تشکیل کارگروه‌های شهرستانی، موسسات طرف قرارداد فعالیت‌های سوادآموزی مشخص می شوند و باعقد قرار داد نسبت به انجام تعهدات خویش تحت نظارت اعضای کارگروه استانی و شهرستانی اقدام می کنند.

در این جلسه همچنین علی قربان شاهچراغی کارشناس مسئول ارزیابی و عملکرد اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: با توجه به گستردگی کار سوادآموزی در استان، لازم است موسسات طرف قرارداد با سوادآموزی ضمن پیگیری امور مربوط به آموزش سوادآموزان، نسبت به نظارت مستمر و ارائه گزارش منظم از فعالیت کلاس های سوادآموزی تحت پوشش به سوادآموزی استان اقدام کنند و مسئولان سوادآموزی نیز وظیفه دارند بر روند کار موسسات، نظارت کافی داشته باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی