تاریخ انتشار : شنبه 21 می 2022 - 17:08
کد خبر : 22354

اجرای ۷۶ برنامه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در کهگیلویه و بویراحمد

اجرای ۷۶ برنامه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در کهگیلویه و بویراحمد

آفتاب دنا: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از اجرای ۷۶ برنامه به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر خبر داد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، امیرعباس آسمند در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه‌های سوم خرداد پرداخت و گفت: ۷۶ برنامه و ۴۴۷ ریز برنامه توسط دستگاه‌های اجرایی و

آفتاب دنا: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از اجرای ۷۶ برنامه به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، امیرعباس آسمند در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه‌های سوم خرداد پرداخت و گفت: ۷۶ برنامه و ۴۴۷ ریز برنامه توسط دستگاه‌های اجرایی و نیروهای مسلح اجرا می‌شود.

وی بیان داشت: برنامه‌های مختلف و متنوع فرهنگی و هنری در گرامیداشت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر در سراسر استان اجرا خواهد شد که فضاسازی محیطی، غبارروبی مزار مطهر شهدا در ۲۳ نقطه استان، تبلیغات در فضای مجازی، برگزاری مسابقات ورزشی، تولید و بازپخش مستند و فیلم در شبکه‌های اجتماعی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح از جمله این برنامه‌ها است.

آسمند عنوان کرد: نمایش خیابانی در سطح شهر یاسوج و طرح «سلاله‌ها» و «خورشید خانه‌ات باش» با مشارکت حوزه زنان و خانواده بنیاد حفظ آثار و همکاری آموزش و پرورش استان اجرا می‌شود.

آسمند تصریح کرد: برگزاری میزگرد تخصصی در صدا و سیما و دانشگاه‌ها با موضوع چرایی عملیات الی بیت المقدس، تولید و بازپخش مستند و فیلم دفاع مقدس، تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان این عملیات، توسط ادارات و نیروهای مسلح نیز انجام خواهد شد.

وی در ادامه گفت: برگزاری کنگره شهدای روحانی همزمان با کنگره چهار هزار شهید روحانی در قم، برگزاری یادواره‌های شهدا در سطح استان، هماهنگی با ائمه جمعه جهت تبیین عملیات آزادسازی خرمشهر انجام می‌شود.

آسمند گفت: شش کتاب تاریخ شفاهی دوران دفاع مقدس و چهار کتاب با موضوع خاطره و پژوهش همزمان با سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر رونمایی می‌شود.

وی ابراز داشت: برپایی نمایشگاه سه بعدی مقاومت و پیروزی، برپایی نمایشگاه‌های هنری و فرهنگی در پلاتو، برگزاری نشست و نمایشگاه زنان و دفاع مقدس نیز در این ایام اجرا می‌شود.

وی گفت: مصاحبه با مادران و همسران شهدا، نقد و بررسی کتب منتشره حوزه دفاع مقدس، برگزاری کارگاه داستان‌نویسی کودک و نوجوان با همکاری کانون پرورش فکری استان، تدوین شناسنامه شهدای عملیات بیت المقدس، تولید ده‌ها اثر هنری شامل موشن گرافیک، اندروید، عکس نوشت و کلیپ از عملیات فتح خرمشهر نیز به مناسبت این روز انجام می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی