تاریخ انتشار : دوشنبه 24 فوریه 2014 - 13:17
کد خبر : 223

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد:سامانه نوبت دهی اینترنتی کلینیک های شهید مفتح یاسوج راه اندازی شد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد:سامانه نوبت دهی اینترنتی کلینیک های شهید مفتح یاسوج راه اندازی شد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: سیستم نوبت دهی اینترنتی کلینیک های سه گانه شهید مفتح یاسوج، به منظور رفاه حال بیماران، خدمات رسانی بهینه به مراجعان درمانگاه های تخصصی، کاهش اتلاف وقت و ایجاد نظم در نوبت دهی راه اندازی و آغاز به کار کرد.دکتر پرویز یزدان پناه افزود: بیماران می توانند از نقاط مختلف استان با ورود به سامانه اینترنتی نوبت دهی کلینیک شهید مفتح، پزشک و روز ویزیت مورد نظر خود را انتخاب و در موعد مقرر مراجعه و ویزیت شوند.

IMAGE635203071169567942

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: سیستم نوبت دهی اینترنتی کلینیک های سه گانه شهید مفتح یاسوج، به منظور رفاه حال بیماران، خدمات رسانی بهینه به مراجعان درمانگاه های تخصصی، کاهش اتلاف وقت و ایجاد نظم در نوبت دهی راه اندازی و آغاز به کار کرد.دکتر پرویز یزدان پناه افزود: بیماران می توانند از نقاط مختلف استان با ورود به سامانه اینترنتی نوبت دهی کلینیک شهید مفتح، پزشک و روز ویزیت مورد نظر خود را انتخاب و در موعد مقرر مراجعه و ویزیت شوند.وی اظهارکرد: این اقدام با هدف کاهش مراجعات حضوری و در راستای افزایش رضایتمندی، خدمت رسانی مطلوب تر به بیماران مناطق دوردست و همچنین بر طرف شدن مشکل بیماران تدوین و هم اکنون اجرایی شده است.

عضو هیئت مدیره کلینیک شهید مفتح یاسوج، از درج مشخصات کامل روز و ساعت کلیه کلینیک های تخصصی شهید مفتح در سایت www.cmofateh.yums.ac.ir  و امکان نوبت دهی تلفنی در چند روز آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: در این سامانه تخصص های موجود همراه با کلینیک مورد نظر با اولویت نوبت تعریف شده است تا بیماران بتوانند بعد از ورود به سامانه، نوع تخصص، پزشک، ساعت و تاریخ را انتخاب و کد رهگیری دریافت کنند. ارائه کد رهگیری هنگام مراجعه به کلینیک الزامی است.

یزدان پناه با تاکید بر اینکه افرادی که دسترسی به سامانه اینترنتی نوبت دهی ندارند، نگران نباشند؛ یادآور شد: نوبت دهی حضوری در کلیه کلینیک های شهید مفتح یاسوج همچون گذشته از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۲ و ۱۵:۳۰ تا ۲۱ برقرار است .

وی اضافه کرد: روزانه حدود سه هزار نفر از دریافت کنندگان خدمات درمانی به این درمانگاههای تخصصی مراجعه می کنند که با توجه به حجم بالای مراجعه کنندگان به این کلینیک ها، بسیاری از بیماران برای دریافت نوبت در ساعات اولیه صبح مجبور به حضور در صف های طولانی بودند که با طراحی و اجرای این فرآیند، زمان کمتری برای دریافت نوبت صرف شده و می تواند رضایتمندی بیشتر مردم استان را به همراه داشته باشد.

گفتنی است تا قبل از اجرای نوبت دهی بصورت اینترنتی بصورت حضوری انجام می شد که منجر به مشکلاتی برای مردم و صف های طولانی می شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی