تاریخ انتشار : دوشنبه 9 می 2022 - 6:55
کد خبر : 22292

به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم:

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه وبویراحمد  با حضور در اداره کل آموزش و پرورش  روز معلم را تبریک گفت

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه وبویراحمد  با حضور در اداره کل آموزش و پرورش  روز معلم را تبریک گفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ؛ کیقباد مصطفایی در این دیدار با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم به همه فعالان عرصه‌ تعلیم و تربیت گفت: آموزش و پرورش از مهمترین ارکان توسعه و تعالی کشور است که در شکل گیری شخصیت افراد جامعه نقش مهمی دارد.

آفتاب دنا : به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور در اداره کل آموزش وپرورش استان  هفته معلم را تبریک گفت

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد؛ کیقباد مصطفایی در این دیدار با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم به همه فعالان عرصه‌ تعلیم و تربیت گفت: آموزش و پرورش از مهمترین ارکان توسعه و تعالی کشور است که در شکل گیری شخصیت افراد جامعه نقش مهمی دارد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش در کاهش آسیب های اجتماعی نقش ارزنده ای دارد گفت: فرهنگ  غنی ما مرهون تلاشها و زحمات مجموعه آموزش وپرورش و معلمان است که برای آموزش فرزندان این مرزوبوم از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

فرمانده نیروی انتظامی  استان افزود: آموزش در دوران کرونا  لطمات زیادی  دید که  با فروکش کردن این بیماری و حضور دانش آموزان شاهد فعالیت های خوب آموزشی در مدارس هستیم.

وی اظهار امیدواری کرد نطام رتبه بندی معلمان به بهترین  شکل ممکن انجام گیرد تا جامعه فرهنگی بدون دغدغه  معیشت به آموزش دانش آموزان بپردازند.

مصطفایی هزینه در آموزش وپرورش را سرمایه گذاری برای آیندگان  دانست و گفت: همه ما مدیون زحمات معلمان هستیم و هرچه آموخته ایم از قبل آموزشهای  آنان  بوده است.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این دیدار با تقدیر از حضور فرمانده نیروی انتظامی استان و همکارانشان   جهت ارج نهادن به مقام معلم گفت: از نگاه ویژه حافظان امنیت و از این حرکت ارزشمند صمیمانه سپاسگزاری می کنم.

حسنعلی عزت خواه  با گرامیداشت یاد وخاطره  شهدای امنیت که در راه عزت و آرامش مردم  شبانه روز تلاش می کنند گفت: به نمایندگی از جامعه  آموزش وپرورش قدردان همه زحمات و خوبی های همه شما خادمان امنیت هستیم .

وی گفت: جامعه ای توسعه یافته است که سردارانش و عزیزان نظامی اش این چنین حرکت  ارزشمندی در هفته معلم برای پاسداشت  تکریم علم انجام می‌دهند.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نظم و امنیت را حاصل تلاش  کارکنان خدوم نیروی انتظامی دانست و گفت:  امروز  به برکت امنیت معلمان و دانش آموزان ما با آسایش و آرامش به آموزش می پردازند.

وی با بیان اینکه  بدون امنیت توسعه ممکن نیست گفت:  کار نیروی انتظامی و آموزش وپرورش  به هم وابسته است ، اگر معلمین  به خوبی وظایفشان را انجام دهند  شاهد کاهش آسیب های اجتماعی  در جامعه  خواهیم بود.

در پایان این دیدار که به مناسبت هفته معلم صورت گرفت فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد  با اهدا لوح سپاس  روز معلم را به همه معلمان استان تبریک گفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی