تاریخ انتشار : سه‌شنبه 3 می 2022 - 9:41
کد خبر : 22229

زمان برگزاری امتحانات خردادماه دانش آموزان در کهگیلویه وبویراحمد اعلام شد

زمان برگزاری امتحانات خردادماه دانش آموزان در کهگیلویه وبویراحمد اعلام شد

آفتاب دنا : در جلسه ستاد امتحانات اداره کل آموزش و پرورش استان  کهگیلویه وبویراحمد  در خصوص چگونگی برگزاری و زمان امتحانات هماهنگ و داخلی خرداد ماه در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ تصمیم‌گیری و اعلام شد امتحانات دانش‌آموزان در همه دوره‌های تحصیلی در بازه زمانی۲۶ اردیبهشت ماه تا بیست ونهم خرداد ۱۴۰۱ و به صورت حضوری

آفتاب دنا : در جلسه ستاد امتحانات اداره کل آموزش و پرورش استان  کهگیلویه وبویراحمد  در خصوص چگونگی برگزاری و زمان امتحانات هماهنگ و داخلی خرداد ماه در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ تصمیم‌گیری و اعلام شد امتحانات دانش‌آموزان در همه دوره‌های تحصیلی در بازه زمانی۲۶ اردیبهشت ماه تا بیست ونهم خرداد ۱۴۰۱ و به صورت حضوری برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، مدیرکل آموزش و پرورش استان  کهگیلویه وبویراحمد گفت: ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و تربیتی نوبت دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دوره ابتدایی و ثبت نتایج در کلیه شهرستان ها و مناطق استان  در بازه زمانی ۱۴۰۱/۲/۲۶ لغایت ۱۴۰۱/۳/۴ انجام می گیرد.

حسنعلی عزت خواه با بیان اینکه طراحی سوالات پایه ششم  برای داوطلبان آزاد بصورت هماهنگ منطقه ای ، و امتحانات در بازه زمانی ۲۶/۲/۱۴۰۱لغایت ۴/۳/۱۴۰۱ برگزار می شود گفت: زمان برگزاری امتحانات پایانی نوبت دوم سال ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دوره متوسطه اول و دوم  ( پایه های هفتم ، هشتم ،دهم و یازدهم )در کلیه شهرستان ها ومناطق استان از تاریخ ۲۶/۲/۱۴۰۰لغایت ۱۸/۳/۱۴۰۱ برگزار شود.

وی گفت: در پایه های دهم و یازدهم در هر رشته یک درس بصورت هماهنگ استانی ، شیفت صبح در ساعت۱۰ و شیفت عصر ساعت ۱۵ مورخ ۱۸/۳/۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

عزت خواه افزود: امتحانات نهایی پایه دوازدهم نیز از۱۴۰۱/۳/۱لغایت۰۱/۳/۲۸ ۱۴ برگزارمی گردد

مدیرکل آموزش و پرورش استان  کهگیلویه وبویراحمد با تاکید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در حوزه های برگزاری امتحانات اظهار داشت افزود: امتحانات پایه نهم بصورت هماهنگ استانی و از تاریخ ۲۶/۲/۱۴۰۱ لغایت ۱۸/۳/۱۴۰۱، برگزار خواهد شد.

وی افزود:  امتحانات هماهنگ استانی سال سوم متوسطه نظام قدیم (سالی واحدی) شاخه فنی و حرفه ای  نیز از تاریخ ۱۹/۳/۱۴۰۱ لغایت ۲۹/۳/۱۴۰۱برگزار می شود .

عزت خواه در پایان گفت:  آزمون المپیادهای علمی مرحله دوم در یک حوزه در دبیرستان فرزانگان متوسطه دوم (یاسوج) به تعداد۸۹نفر از تاریخ ۱۴/۲/۱۴۰۱لغایت ۲۰/۲/  1401 نیز برگزار می گردد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی