تاریخ انتشار : دوشنبه 2 می 2022 - 22:55
کد خبر : 22191

در نخستین روز هفته معلم صورت گرفت:

حضور مسئولان در کلاسهای درس و اهدای شاخه گل به معلمان در اولین روز از هفته بزرگداشت مقام معلم

حضور مسئولان در کلاسهای درس و اهدای شاخه گل به معلمان در اولین روز از هفته بزرگداشت مقام معلم
،در روز 12 اردیبهشت، همزمان با سالروز شهادت شهید مطهری و آغاز هفته معلم معاون سیاسی استاندار، مدیر کل آموزش و پرورش ، فرماندار بویر احمد ، معاونین مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد از برخی مدارس شهر یاسوج بازدید و با حضور در کلاسهای درس و اهداء شاخه گل از فرهنگیان تجلیل کردند.

 آفتاب دنا : همزمان با نخستین روز از هفته معلم  مسئولان با حضور در برخی مدارس شهر یاسوج و حضور در کلاسهای درس به معلمان شاخه های گل اهدء کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ،در روز ۱۲ اردیبهشت، همزمان با سالروز شهادت شهید مطهری و آغاز هفته معلم معاون سیاسی استاندار، مدیر کل آموزش و پرورش ، فرماندار بویر احمد ، معاونین مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد از برخی مدارس شهر یاسوج بازدید کردند.

در این بازدید مسئولین با حضور در کلاس درس و اهداء شاخه گل از فرهنگیان تجلیل کردند.

معاون سیاسی امنینی استاندار ،فعالیت و رسالت معلمان را برای تعالی وپیشرفت جامعه مهم دانست وگفت: معلم مهمترین عنصر در نظام تعلیم وتربیت است که در آموزش نسلهای آینده نقش بسزایی دارد.

سید جواد هاشمی مهر به مشکلات آموزشی دوران کرونا اشاره کرد و افزود : با توجه غیر حضوری بودن حدود دو سال آموزش در مدارس ، انتظار می رود معلمین عزیز برای جبران این مدت، تلاش مضاعفی داشته باشند.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: تکریم مقام و جایگاه معلم وظیفه همگانی است که در طول همه اعصار ودورانها باید قدردان زحمات معلمانی باشیم که آموختن را به ما یاد داده اند.

حسنعلی عزت خواه، تلاش نسل امروز برای تربیت نسل فردا را مهمترین رسالت آموزش وپرورش با محوریت معلم دانست وگفت: آموزش و پرورش یک مرکز تعلیم و تربیت نیروی انسانی است که  برای همه سازمانها و نهادها و بخشهای مختلف جامعه به پرورش  نیروی کار آمد می پردازد که توجه ویژه به نهاد تعلیم و تربیت به ویژه معلمان به عنوان محور تحول به نفع همگان است.

وی با بیان اینکه اگر جامعه ای توسعه یافته  می خواهیم  باید نگاه به آموزش و پرورش ویژه باشد گفت: امروز به کلاسهای درس آمده ایم تا در حضور دانش آموزان از معلمان تجلیل کنیم و به آنها بگوییم که قدردان زحمات شما در آموزش فرزندان این مرزبوم هستیم  فرهنگیان در این بازدیدها حضور مسئولان در کلاسهای درس و تجلیل از معلمان را اقدامی خلاقانه و ستودنی توصیف کردند و خواستار توجه جدی به معیشت و عزت فرهنگیان در فضایی  علمی و منطقی شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی