تاریخ انتشار : شنبه 30 آوریل 2022 - 19:31
کد خبر : 22153

با حکم‌ مدیر کل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد؛

معاون سوادآموزی و سرپرست معاونت تربیت بدنی  آموزش وپرورش  استان کهگیلویه وبویراحمد معرفی شدند / تقدیم لوح مسئولیت باقری نژاد توسط خانم مرحوم خواهش نیک

معاون سوادآموزی و سرپرست معاونت تربیت بدنی  آموزش وپرورش  استان کهگیلویه  وبویراحمد معرفی شدند / تقدیم لوح مسئولیت باقری نژاد توسط خانم مرحوم  خواهش نیک

آفتاب دنا : در آئینی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد ، اعضای شورای معاونین و همسر مکرمه مرحوم سید حمدالله خواهش نیک معاون سابق نهضت سوادآموزی و سرپرست معاونت تربیت بدنی وسلامت  آموزش  وپرورش استان معرفی  شدند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ؛  در این جلسه مدیرکل آموزش

آفتاب دنا : در آئینی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد ، اعضای شورای معاونین و همسر مکرمه مرحوم سید حمدالله خواهش نیک معاون سابق نهضت سوادآموزی و سرپرست معاونت تربیت بدنی وسلامت  آموزش  وپرورش استان معرفی  شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ؛  در این جلسه مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد ضمن بر شمردن ویژگی های  مرحوم خواهش نیک  و  تجلیل از خدمات ایشان گفت: مرحوم خواهش نیک  با مردم و برای مردم بود و با چهره  متواضع  و انقلابی و دغدعه مندی برای مشکلات مردم  از هیچ تلاشی دریغ نمی کرد.

 حسنعلی عزت خواه تغییر و تحول را نیز  امری طبیعی دانست و گفت: عیار انسانها موقع رفتن  مشخص می شود و همه باید تلاش کنیم در دوران مسؤلیت عمل صالح  از خود به یادگار بگذاریم.

وی در بخش دیگری از سخنانش از خدمات چندین ساله سرکار خانم حسینی در  حوزه تربیت بدنی وسلامت آموزش و پرورش استان تقدیر و تشکر کرد.

در این آیین  سید حمزه باقری نژاد  به عنوان معاون سوادآموزی و محمد جمالی با حفظ سمت به عنوان سرپرست  معاونت تربیت بدنی وسلامت آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد  معرفی شدند که لوح مسئولیت  معاون نهضت سوآموزی توسط سرکار خانم داورپناه همسر مرحوم سید حمدالله خواهش نیک به وی اهداء شد.

مرحوم سید حمدالله خواهش نیک عمر با برکت خویش را وقف تعلیم و تربیت نمود

سید حمزه باقری نژاد معاون سوادآموزی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در این آیین با گرامیداشت یاد وخاطره مرحوم سید حمدالله خواهش نیک گفت: مرحوم سید حمدالله خواهش نیک عمر با برکت خویش را وقف تعلیم و تربیت و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی صادقانه نمود و چهره متواضع، روحیه انقلابی و دغدغه‌مندی فراوان برای مطالبه مشکلات مردم، از او  شخصیتی مورد احترام همگان ساخته بود.

 باقری نژاد ، فلسفه شکل گیری نهضت سوادآموزی را ریشه کنی بی سوادی در کشور با اولویت مناطق محروم  دانست وگفت:. رسالت اصلی سوادآموزی دارای چهار کلید واژه اصلی شناسایی،جذب،حفظ ونگهداری،ازمون وارزشیابی است.

وی بیان کرد: ادغام نهضت سوادآموزی در آموزش و پرورش فرصتی است که ازتمام ظرفیت های این نهاد مادر برای پیشبرد اهداف استفاده کنیم.

معاون سوادآموزی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد  خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم با هم افزایی تمامی همکاران در آموزش وپرورش استان و شهرستانها ، آموزش در نهضت راکاربردی ترکنیم و در جهت حفظ و حراست از دستاوردهای سوادآموزی که ماحصل تلاش همکاران عزیزمان هست بیش از گذشته کوشا باشیم..

وی، تقویت ظرفیت ها و قابلیت ها ی آموزش دهندگان و تشویق و ترغیب آنها را نیازمند توجه دانست وگفت: جهت پیشبرد امور لازم است نظارت بیشتری برسامانه سوادآموزی جهت انجام تمام فرآیندها صورت پذیرد.

باقری نژاد در پایان از حسن اعتماد مدیرکل آموزش وپرورش استان تقدیر وتشکر نمود واظهار امیدواری کرد با همکاری معاونین آموزش ابتدایی و متوسطه در خدمات رسانی به جامعه هدف و آموزش کیفی تلاش مضاعفی صورت پذیرد.

محمد جمالی سرپرست معاونت تربیت بدنی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز  مسئولیت در نظام اسلامی را امانتی الهی توصیف کرد وگفت:  تکریم ومعارفه ها در آموزش وپرورش به دلیل شانیت وجایگاه آموزش وپرورش که یک دستگاه فرهنگی است بابقیه دستگاهها متفاوت است که لازم می دانم از نجابت وبزرگ منشی روسای آموزش وپرورش شهرستانهای باشت وگچساران در مراسم تکریم ومعارفه که در فضای صمیمی با حضور شخصیتهای سیاسی و فرهنگی انجام گرفت صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.

گفتنی است: پیش از این مرحوم سید حمدالله خواهش نیک معاونت نهضت سوادآموزی را برعهده داشت که در ۱۸ آذرماه سال گذشته در حین ماموریت اداری در مشهد مقدس به دیار معبود شتافت و سیده فریبا حسینی نیز معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش استان را بر عهده داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی