تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 28 آوریل 2022 - 13:52
کد خبر : 22132

فلسطین پاره تن جهان اسلام است و به پیکیره اسلام عزیز بازخواهد گشت

فلسطین پاره تن جهان اسلام است و به پیکیره اسلام عزیز بازخواهد گشت

آفتاب دنا: حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی از کارکنان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد، خدام ، امنا، واقفین و عموم مردم استان برای شرکت در راهپیمایی جهانی روز قدس دعوت به عمل آورد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا و به

آفتاب دنا: حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی از کارکنان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد، خدام ، امنا، واقفین و عموم مردم استان برای شرکت در راهپیمایی جهانی روز قدس دعوت به عمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد، پیام حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان به این شرح است:

بنام خدا

«فلسطین به توفیق الهی و باذن الله تعالی از دست دشمنان خلاص خواهد شد، بیت المقدس پایتخت فلسطین است و آمریکا و بزرگ تر از آمریکا و کوچک تر از آمریکا و اذناب آمریکا، در قبال حقیقت و سنت الهی در مورد فلسطین، هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند».
(مقام معظم رهبری)

روز قدس، یادگار ارزشمند معمار کبیر انقلاب اسلامی، روز فریاد جوانان غیور امت اسلام بر ضد استکبار و غاصبان سرزمین اسلامى است.

پیام روز قدس، محو اسرائیل از منطقه است. پیام روز قدس این است که مسلمانان تا نابودى اسرائیل دست از مبارزه و جهاد بر نمى‌دارند و آماده هر نوع قربانى هستند.

بر همین اساس است که امام راحل عظیم الشأن مان فرمودند: «اسرائیل بایستى از صحنه روزگار محو بشود».

جمعه پایانی ماه ضیافت الهی و بهار نزول قرآن با تدبیر حکیمانه معمار بزرگ انقلاب اسلامی به نام روز جهانی قدس نام گذاری شده است تا در این روز مسلمین، آزادی‌خواهان و مستضعفین جهان حمایت ابدی ،همبستگی، غیرت و تعهد خویش را با مردم مظلوم فلسطین به نمایش بگذارند.

«روز جهانی قدس » مصداق بارز کلام وحی است که می‌ فرمایند:« اگر در راه دین از شما یاری طلبیدند بر شما واجب است که آنها را یاری کنید» .

امروز اهمیت گرامی داشت روز قدس بیشتر از همیشه بوده و جهان اسلام و مجامع اسلامی باید قدرتمندانه تر از گذشته به یاری مردم مقاوم و مظلوم فلسطین بشتابند.

قدس و مردمان این دیار و همه آنانی که از موطن آباء و اجدادی‌شان رانده شده‌اند زنده و پاینده‌اند.

بیت‌المقدس متعلق به جهان اسلام و ملت فلسطین است و غاصبان صهیونیست میهمانان ناخوانده سرزمین‌های اشغالی هستند.

مجموعه کارکنان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد، خدام ، امنا و واقفین خیراندیش استان در شرایط حساس کنونی در منطقه خاورمیانه، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار وحشیانه مردم بی دفاع فلسطین و با پیروی از رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همگام و هم صدا با مردم شجاع و غیرتمند این دیار و امت خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت نموده و با مشت های گره کرده خود شعار «مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و مرگ بر آل سعود» را سرخواهیم داد و از کارکنان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد، واقفین، خدام و هیأت امنا بقاع متبرکه استان و آحاد مردم انقلابی روزه دار و همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد نیز دعوت می‌کنیم تا در یاری از مظلومان همچون گذشته با الهام گرفتن از آموزه‌های مترقی اسلام، با وحدت و انسجام با گام‌های استوار و فریادرسای خود، «آزادی قدس شریف» را فریاد بزنند.

به امید رهایی کامل قدس عزیز و پیروزی مستضعفین بر مستکبرین عالم. إن شاءاللَّه.

عباس نصیرالاسلامی
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی