تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 آوریل 2022 - 18:09
کد خبر : 22117

برگزاری ویبنار آموزشی، انگیزشی برای هنرجویان هنرستان ها

برگزاری ویبنار آموزشی، انگیزشی برای هنرجویان هنرستان ها

آفتاب دنا: معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری ویبنار آموزشی، انگیزشی ویژه هنرجویان هنرستانها خبر داد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،محمد جمالی گفت : به مناسبت هفته معرفی مشاغل. وبینار آموزشی_انگیزشی برای هنرجویان پایه دوازدهم هنرستان های استان با همکاری پارک علم و فناوری برگزار شد. وی برگزاری

آفتاب دنا: معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری ویبنار آموزشی، انگیزشی ویژه هنرجویان هنرستانها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،محمد جمالی گفت : به مناسبت هفته معرفی مشاغل. وبینار آموزشی_انگیزشی برای هنرجویان پایه دوازدهم هنرستان های استان با همکاری پارک علم و فناوری برگزار شد.

وی برگزاری ویبنار های آموزشی را اقدامی ارزشمند برای آگاهی بخشی به هنرجویان دانست و گفت: هنرجویانی که در هنرستانها تحصیل می کنند و دانش و مهارت لازم را در رشته مورد علاقه کسب می کنند بهتر جدب بازار کار می شوند .

اعظم امینی کارشناس مسؤل فنی و حرفه ای اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: در این وبینار آموزشی ، انگیزشی مومنی تبار از هنرجویان هنرستان های استان و‌چهره موفق کارافرینی مسیر پیشرفت شغلی خویش را برای شرکت کنندگان تشریح کرد.

وی افزود: این هنرجوی موفق هنرستانی که هم اکنون در کشورهای ترکیه، اکراین،چین در زمینه ساخت فیبرهای نوری فعالیت اقتصادی دارد به هنرجویان توصیه کرد ، با اعتماد به نفس و بدون توجه به محدودیت ها برای آرزوهای زندگی و پیشرفت شغلی خود تلاش کنند.
وی افزود: در این رویداد که به صورت برخط درهنرستان های استان برگزار گردید حدود هزار و ۵۰۰ هنرجو همراه کادر هنرستان ها در این وبینار شرکت داشتند .

امینی با بیان اینکه هفته معرفی مشاغل از یکم تا ۷ اردیبهشت ماه در سطح مدارس با هدف هدایت دانش آموزان به سمت رشته های مهارتی هنرستان ها، برگزار می شود گفت: معرفی چهره های موفق هنرستانی، بازدید از هنرستان ها، برگزاری نمایشگاه دست ساخته های هنرستانی، بازدید از واحدهای صنعتی از جمله‌ برنامه های هنرستانها در این هفته بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی