تاریخ انتشار : سه‌شنبه 19 آوریل 2022 - 13:35
کد خبر : 22069

برگزاری نشست نقش روحانیت در توسعه وقف در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد

برگزاری نشست نقش روحانیت در توسعه وقف در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد

آفتاب دنا: همزمان با طرح ضیافت الهی در ماه مبارک در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه ، نشست تخصصی”نقش روحانیت در توسعه فرهنگ وقف” برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، این نشست که با حضور گروهی از علماء و روحانیون استان و همچنین آقای هاشمی معاون سیاسی امنیتی استانداری استان در محل

آفتاب دنا: همزمان با طرح ضیافت الهی در ماه مبارک در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه ، نشست تخصصی”نقش روحانیت در توسعه فرهنگ وقف” برگزار شد.


به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، این نشست که با حضور گروهی از علماء و روحانیون استان و همچنین آقای هاشمی معاون سیاسی امنیتی استانداری استان در محل سالن اجتماعات اداره کل اوقاف استان برگزار شد ؛ بر توسعه فرهنگ وقف در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در جامعه تاکید شد.
با عنایت به اینکه سنت حسنه وقف نقش بی بدیلی در رفع نیازهای جامعه در حوزه های مختلف دارد لذا با توسعه این سنت حسنه می توان به توسعه فرهنگ دینی، رفع نیازهای محرومان و تثبیت سنتهای نیکو و پسندیده پرداخت.
گفتنی است استان کهگیلویه و بویراحمد با ۳۲ فقره وقف منفعتی از استانهای کم موقوفه کشور بوده که نیاز توسعه این فرهنگ را دو چندان می کند.
وقف با نیات : برگزاری مراسم اهلبیت ع، ترویج قرآن کریم ، حوزه های علمیه ، ازدواج و رفع نیازهای محرومان از نیازهای اولویت دار استان است

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی