تاریخ انتشار : سه‌شنبه 11 نوامبر 2014 - 22:25
کد خبر : 2205

اعتبار ۵۰ میلیارد ریالی راه‌اندازی جراحی قلب در یاسوج

اعتبار ۵۰ میلیارد ریالی راه‌اندازی جراحی قلب در یاسوج

نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی از اعتبار ۵۰ میلیارد ریالی راه‌اندازی جراحی قلب در یاسوج خبر داد.

 
13920409000032_PhotoAنماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی از نشست مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور وزیر بهداشت خبر داد.

به گزارش نسیم دنا  حجت‌الاسلام سیدعلی‌محمد بزرگواری گفت: در این دیدار آیت‌الله سیدشرف‌الدین ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار، مجمع نمایندگان استان و برخی دیگر از مسئولان ارشد استانی حضور داشتند.

بزرگواری افزود: در این دیدار همه مشکلات و کمبودهای بخش درمان و سلامت استان توسط مسئولان استانی برای پی‌گیری و چاره‌اندیشی رفع این مشکلات در حضور وزیر بیان شد.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: مصوبات بسیار خوبی داشتیم و قول کمک‌های اساسی برای تحول در حوزه بهداشت و درمان استان توسط مسئولان ارشد وزارت بهداشت از جمله دکتر قاضی‌زاده داده شد.

بزرگواری به برخی مصوبات اشاره کرد و گفت: قرار شد در شهرهایی مانند گچساران و دهدشت و یاسوج دستگاه‌های پیشرفته پزشکی از جمله ام‌.ار.‌ای و سی.‌تی.‌اسکن راه‌اندازی شود.

وی در ادامه افزود: قرار بر این شد جراحی قلب در بیمارستان یاسوج امکان‌پذیر شود و برای این‌ کار از طرف وزارت بهداشت ۳۰ میلیارد ریال، استانداری ۱۰ میلیارد ریال و همچنین از محل ماده ۱۸۰ نیز ۱۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شد.

بزرگواری تصریح کرد: همچنین در این دیدار قرار بر این شد که هر چه سریع‌تر کلنگ بیمارستان‌های ۳۲ تختخوابی در دو شهرستان‌ استان به زمین زده شود.

منبع:  فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی