تاریخ انتشار : شنبه 16 آوریل 2022 - 13:28
کد خبر : 22039

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

توانمندسازی دبیران متوسطه اول و دوم با کمک اساتید دانشگاه یاسوج/ اجرای برنامه نشاط و چالش آموزشی از مهرماه آینده در مدارس

توانمندسازی دبیران متوسطه اول و دوم با کمک اساتید دانشگاه یاسوج/ اجرای برنامه نشاط و چالش آموزشی از مهرماه آینده در مدارس

آفتاب دنا: معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت : برای توانمند سازی دبیران متوسطه اول و دوم بعد از پایان ماه مبارک رمضان با همکاری اساتید دانشگاه یاسوج و حمایت مالی این دانشگاه آغاز خواهد شد . به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، محمد جمالی در مراسم صبحگاه کارکنان آموزش



آفتاب دنا: معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت : برای توانمند سازی دبیران متوسطه اول و دوم بعد از پایان ماه مبارک رمضان با همکاری اساتید دانشگاه یاسوج و حمایت مالی این دانشگاه آغاز خواهد شد .


به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، محمد جمالی در مراسم صبحگاه کارکنان آموزش و پرورش استان گفت: در سند تحول بنیادین واژه تربیت، واژه صرف همراه با آموزش نیست، بلکه اساس نظام آموزشی، تربیت است.
جمالی تشریح کرد : نهاد آموزشی مهمترین بخش نهاد تربیتی است به این معنی که کلاس معلم و نحوه تدریس معلم باید در راستای تربیت اسلامی باشد.
وی ادامه داد : تربیت اسلامی به دنبال ارتقاء شایستگی های دینی و حرفه ای معلمان و مدیران و بصیرت افزایی دانش آموزان و رشد جایگاه دینی و معنوی آن ها است و نظام چند ساحتی را دنبال می کند.


جمالی گفت : مدیر آموزش گاه به تنهایی نمی تواند نظام چند ساحتی را اجرا کند و نیازمند همکاری سایر نهاد ها است.
وی ادامه داد : رفتار ما به عنوان معلم باید تربیتی باشد تا بتوانیم الگویی برای دیگران، بویژه دانش آموزان باشیم و این باید در عمل و رفتار ما تجلی پیدا کند.
جمالی گفت : برای جبران عقب ماندگی ها در خصوص دانش آموزان المپیادی ۱۳۰ جلسه آموزشی به صورت رایگان با همکاری دانشگاه یاسوج در حال برگزاری است.
وی ادامه داد : امتحانات شبه نهایی برای دروسی تخصصی و دروسی که میانگین خوبی ندارند (سه درس برای هر رشته ) در متوسطه دوم برنامه ریزی شده است.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گفت : برای توانمند سازی دبیران متوسطه اول و دوم بعد از پایان ماه مبارک رمضان با همکاری اساتید دانشگاه یاسوج و حمایت مالی این دانشگاه آغاز خواهد شد .


جمالی در پایان بیان کرد : برنامه نشاط و چالش آموزشی از مهرماه آینده در مناطق استان اجرا خواهد شد .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی