تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 آوریل 2022 - 0:10
کد خبر : 22009

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد:

سرگروهای آموزشی مرجع و آزمایشگاه تخصصی آموزش وپرورش هستند

سرگروهای آموزشی مرجع و آزمایشگاه تخصصی آموزش وپرورش هستند
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ،حسنعلی عزتخواه در نشست هم اندیشی سرگروهای آموزشی متوسطه دوم که با حضور معاون آموزش متوسطه برگزار شد گفت: گروهای آموزشی فرماندهان مقدم نظام تعلیم تربیت هستند که به عنوان نیروهای متخصص ومجرب نقش مهمی در رفع مشکلات آموزشی و پرورشی در مدارس را دار

آفتاب دنا : مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: سرگروهای آموزشی مرجع و آزمایشگاه تخصصی آموزش وپرورش برای ارتقاء کیفی آموزش در مدارس هستند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ،حسنعلی عزتخواه در نشست هم اندیشی سرگروهای آموزشی متوسطه دوم که با حضور معاون آموزش متوسطه برگزار شد گفت: گروهای آموزشی فرماندهان مقدم نظام تعلیم تربیت هستند که به عنوان نیروهای متخصص ومجرب نقش مهمی در رفع مشکلات آموزشی و پرورشی در مدارس را دارند.
وی با بیان اینکه پایین بودن شاخصهای آموزشی در بسیاری از دروس از واقعیات امروز آموزش وپرورش استان است گفت: باید با کار کارشناسی توسط سرگروهای آموزشی دلایل افت تحصیلی و پایین بودن میانگین نمرات درسی مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد .
عزت خواه افزود: با حضوری شدن مدارس شاهد مشکلات زیادی در زمینه تجهیزات آموزشی هستیم که امیدواریم با مساعدت استاندار محترم ،نمایندگان و سایر دستگاهها شاهد رفع مشکلات تجهیزات آموزشی در مدارس در سال تحصیلی آتی باشیم.
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه سرگروهای درسی باید از افراد علمی و مجرب در حوزه تخصصی خود باشند گفت: نگاه سلیقه ای و سیاسی در انتخاب سرگروهای آموزشی در آموزش وپرورش جایی ندارد وباید نگاه علمی داشته باشیم.
وی خطاب به سرگروهای آموزشی گفت: در بازدیدها نقاط مثبت و منفی را باهم ببینید و نگاه ۶ ساحتی و همه جانبه بر مبنای سند تحول آموزش وپرورش به مدارس داشته باشید.
مدیرکل آموزش وپرورش استان در پاسخ به خواسته های سرگروهای آموزشی مبنی بر مشکلات ایاب ذهاب گفت: بازدید سرگروهای آموزشی به عنوان نخبگان تعلیم وتربیت باید با بهترین امکانات انجام گیرد و باید در این راستا حرکت کنیم.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان نیز در ایتن جلسه گفت: نظرات سازنده سرگروهای آموزشی برای برنامه ریزی بهتر و مطلوب تر مورد توجه جدی قرار خواهد گرفت.
محمد جمالی با بیان اینکه آموزش وپرورش در شاخصهای آموزشی حال روز خوبی ندارد گفت: هر دو روز یکبار با تاکید و پیگیری مدیرکل محترم آموزش وپرورش مسائل آموزشی را بررسی و با آسیب شناسی و رویکرد تحولی تلاش می کنیم به سمت بهبودی حرکت کنیم.
وی از پایین بودن میانگین نمرات در دوره متوسطه انتقاد کرد وگفت: سرگروهای آموزشی در این زمینه نقش مهمی دارند و باید جایگاه استان را ارتقاء دهند.
داوود نیکبخت رئیس تکنولوژی گروهای آموزشی نیز در این جلسه با ابراز خرسندی از حضور مدیرکل و معاون آموزش متوسطه اداره کل آمورزش وپرورش استان در جمع سرگروههای آموزشی گفت: سرگروهای آموزشی از بهترین دبیران در رشته تخصصی خویش هستند که با نگاهی عالمانه و طبق برنامه زمانبندی از مدارس در سطح استان بازدید و با نظرات تخصصی در رفع مشکلات آموزشی تلاش مضاعفی دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی