تاریخ انتشار : سه‌شنبه 12 آوریل 2022 - 10:31
کد خبر : 21997

۷ هزار و ۱۱۲ متر مربع از اراضی حفاظت شده دنا به بیت المال برگشت

۷ هزار و ۱۱۲ متر مربع از اراضی حفاظت شده دنا به بیت المال برگشت

آفتاب دنا: سرپرست حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد از اجرای حکم قلع و قمع یک سازه و برگشت ۷ هزار و ۱۱۲ متر مربع از اراضی منابع ملی به بیت المال خبر داد . به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد  ، اسلام جاودان خرد صبح

آفتاب دنا: سرپرست حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد از اجرای حکم قلع و قمع یک سازه و برگشت ۷ هزار و ۱۱۲ متر مربع از اراضی منابع ملی به بیت المال خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد  ، اسلام جاودان خرد صبح امروز (۲۳ فروردین ماه ۱۴۰۱) دراین خصوص گفت: درسنوات گذشته توسط دو دستگاه اجرایی بخشی از اراضی ملی در منطقه حفاظت شده دنای شرقی واقع در محدوده دشت بازار به یک شخص حقیقی واگذار شده بود .
جاودان خرد با بیان اینکه مطابق با تبصره ۴ماده ۳۱ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع که بیان داشته؛ آن قسمت از اراضی جنگلی، جرگه ای و مراتع که بمنظور حفظ و حمایت حیات وحش، مدیریت حفاظت آن در اختیار سازمان حفاظت محیط زیست قرار می گیرد قابل واگذاری نبوده و محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد راسا” بعنوان شاکی موضوع را از طریق مراجع قضایی پیگیری کرد .
سرپرست حفاظت محیط زیست استان ضمن تشکر از همکاری خوب دستگاه قضا در شهرستان دنا افزود: با دراختیار گذاشتن مدارک و مستندات غیر مجاز بودن این واگذاری، و پگیری های مستمر نهایتا” حکم بر محکومیت متهم به خلع ید و قلع و قمع محدثات صادر و قطعی شد .
جاودان خرد تصریح کرد : با هماهنگی دستگاه قضا و مراجع انتظامی حکم اجرا و ضمن قلع و قمع سازه، میزان ۷ هزار و ۱۱۲ متر مربع اراضی منابع ملی به بیت المال برگشت .
گفتنی است از سال گذشته تا کنون پس از قلع و قمع یک سازه در آبنهر کاکان این دومین سازه است که توسط محیط زیست استان تخریب و اراضی آن به بیت المال برگشت .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی