تاریخ انتشار : یکشنبه 10 آوریل 2022 - 18:41
کد خبر : 21981

معاون آموزش ابتدايي آموزش وپرورش استان:

ضرورت توجه سرگروههای آموزشی بر روشهای نوین تدریس در مدارس

ضرورت توجه سرگروههای آموزشی بر روشهای نوین تدریس در مدارس

آفتاب دنا: اولین نشست تخصصی سرگروه های آموزشی ابتدایی استان کهگیلویه وبویراحمد در سال جدید با حضور سید جلال رحیمی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا: در این نشست تخصصی، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد ضمن تبریک حلول سال نو و

آفتاب دنا: اولین نشست تخصصی سرگروه های آموزشی ابتدایی استان کهگیلویه وبویراحمد در سال جدید با حضور سید جلال رحیمی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا: در این نشست تخصصی، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد ضمن تبریک حلول سال نو و ماه ضیافت الهی و گرامیداشت یاد و خاطره شهادت سپهبد صیاد شیرازی گفت: استفاده از روش های نوین تدریس و ابزارهای ارتباطی یک ضرورت است که سرگروههای آموزشی برای ارتقا کیفیت آموزشی بر آن تاکید جدی داشته باشند.

سید جلال رحیمی ضمن تشکر از زحمات سرگروههای آموزشی ابتدایی استان، نقش و جایگاه سرگروههای آموزشی را در دوران کرونا و پسا کرونا در راستای توسعه حرفه ای آموزگاران ابتدایی و توسعه شایستگی های علمی و مهارتی دانش آموزان ابتدایی بسیار مهم و تاثیر گذار توصیف کرد.

رحیمی توجه به بیانیه گام دوم انقلاب در راستای جوانگرایی را یادآور شد و از سرگروه های آموزشی ابتدایی خواست، این بیانیه را سرلوحه کارخود قرار دهند.
رحیمی ، توجه به دروس پایه، در کنار آن بر تولید محتوای اثر بخش در دروس قرآن و هدیه های آسمانی با توجه به پتانسیل های موجود در استان اشاره نمود و بر اجرای طرح های قرآنی وترویج فرهنگ نماز در راستای ساحت عبادی،اعتقادی و اخلاقی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تاکید کرد .

وی همچنین سیاست ها، طرح ها و برنامه های حوزه ابتدایی را در راستای تربیت نخبه های با بصیرت برای ساختن آینده ای بهتر دانست.
وی در پایان آموزش و تلفظ صحیح کلمات به دانش آموزان توسط آموزگاران در مقطع ابتدایی را یادآور شد و بر نظارت بیشتر برای رفع مشکلات آموزشی تاکید کرد.
در ادامه این‌نشست مجیدیان فرد رئیس اداره تکنولوژی و گروههای آموزشی از اقدامات گروه های آموزشی دوره ابتدایی توضیحاتی ارائه کرد و از اقدامات کیفیت بخشی انجام‌شده گزارشی ارائه نمود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی