تاریخ انتشار : یکشنبه 10 آوریل 2022 - 18:29
کد خبر : 21976

سایت ارتباطی گندم کش چیتاب به بهره برداری می رسد

سایت ارتباطی گندم کش چیتاب به بهره برداری می رسد

آفتاب دنا: مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان که در سفر به بخش کبگیان استاندار و نماینده مرکز استان را همراهی می کرد از افتتاح سایت ارتباطی گندم کش چیتاب خبر داد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، محمود رادمنش گفت: وضعیت ارتباطی شهر چیتاب، روستاهای جوزار، محمدآباد، کرکرزار، لیشکون، صالحون، نقاره خانه، دروهان در


آفتاب دنا: مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان که در سفر به بخش کبگیان استاندار و نماینده مرکز استان را همراهی می کرد از افتتاح سایت ارتباطی گندم کش چیتاب خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، محمود رادمنش گفت: وضعیت ارتباطی شهر چیتاب، روستاهای جوزار، محمدآباد، کرکرزار، لیشکون، صالحون، نقاره خانه، دروهان در این سفر کاری مورد بررسی قرار گرفت.
این مقام مسئول با حضور در جمع اهالی روستای محمداباد و شنیدن نقطه نظرات و درخواست های مردم تصریح کرد: تیم کارشناسی برای بررسی درخواست های مردم منطقه اعزام می شوند.
مدیرکل ارتباطات استان افزود: برنامه دولت سیزدهم توجه به مناطق محروم و دور افتاده است و تا پایان سال همه روستاهای بالای بیست خانوار استات به شبکه ملی اطلاعات متصل می شوند.


رادمنش گفت: سایت روستای گندم کش چیتاب با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد و ۵ روستا با جمعیت ۵۰۰ نفر از خدمات آن بهره مند می شوند.
مدیرکل ارتباطات استان افزود: با تاکید استاندار جهادی استان رفع مشکلات این بخش به شکل ویژه در دستور کار قرار گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی