تاریخ انتشار : سه‌شنبه 11 نوامبر 2014 - 21:44
کد خبر : 2197

انجام مطالعات مقدماتی معادن نیکل، کروم و مس در شهرستان باشت

انجام مطالعات مقدماتی معادن نیکل، کروم و مس در شهرستان باشت

به گزارش نسیم دنا داریوش دیودیده با بیان اینکه علاوه بر توجه به صنایع در استان کهگیلویه و بویراحمد، بخشی از نگاه و توجه سازمان صنعت و تجارت به معاون موجود در استان است، اظهار کرد: بی‌شک بخشی از اشتغال و تولید در استان بستگی به فعالیت‌های معدنی دارد که تاکنون به درستی از این ظرفیت به دلایل مختلف استفاده نشده است.

 

IMG12243833

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از انجام مطالعات مقدماتی کشف معادن سه‌گانه نیکل، کروم و مس در شهرستان باشت خبر داد.

به گزارش نسیم دنا  داریوش دیودیده  با بیان اینکه علاوه بر توجه به صنایع در استان کهگیلویه و بویراحمد، بخشی از نگاه و توجه سازمان صنعت و تجارت به معاون موجود در استان است، اظهار کرد: بی‌شک بخشی از اشتغال و تولید در استان بستگی به فعالیت‌های معدنی دارد که تاکنون به درستی از این ظرفیت به دلایل مختلف استفاده نشده است.

وی ادامه داد: به همین منظور به موازات فعالیت‌هایی که در بخش صنعت داریم در بخش معادن هم مطالعات مقدماتی را در سراسر استان در دست اقدام داریم تا بتوانیم از ظرفیت‌های معدنی در شهرستان‌های هشت‌گانه استان به درستی استفاده کنیم.

دیودیده عنوان داشت: یکی از این شهرستان‌ها که مطالعات مقدماتی در آن‌ها انجام گرفته باشت است که این مطالعات در پاره‌ای از نقاط نشان از وجود فلزاتی همچون نیکل، کروم و مس دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: باید مطالعات تکمیلی در این حوزه انجام شود تا بتوانیم از این داده‌ها برای سرمایه‌گذاری‌ها در بخش معدن استان استفاده کنیم.

وی یکی از مشکلات موجود در برخی از شهرستان‌ها را نبود اداره و یا نمایندگی صنایع و معادن برشمرد و متذکر شد: برای مثال در بخش نظارت بر بازار نیاز به وجود نیرو و مکانی برای استقرار نیرو داریم که قرار شد در شهرستان‌هایی که نمایندگی و اداره نداریم با کمک فرمانداران و در محل فرمانداری‌های حداقل یک نیرو از سایر نقاط در آن‌جا مستقر شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی