تاریخ انتشار : یکشنبه 3 آوریل 2022 - 16:54
کد خبر : 21904

بازدید سرزده مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد از برخی مدارس شهر یاسوج

بازدید سرزده مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد از برخی مدارس شهر یاسوج

آفتاب دنا: مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد بعد از آئین بازگشایی حضوری مدارس در دبیرستان دخترانه شاهد یاسوج به صورت سرزده و بدون اطلاع قبلی از برخی مدارس شهرستان بویراحمد بازدید کرد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، حسنعلی عزت خواه از مدرسه ابتدایی پسرانه شهرک ولایت ، دبیرستان دخترانه مائده و دبیرستان دخترانه

آفتاب دنا: مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد بعد از آئین بازگشایی حضوری مدارس در دبیرستان دخترانه شاهد یاسوج به صورت سرزده و بدون اطلاع قبلی از برخی مدارس شهرستان بویراحمد بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، حسنعلی عزت خواه از مدرسه ابتدایی پسرانه شهرک ولایت ، دبیرستان دخترانه مائده و دبیرستان دخترانه و پسرانه متوسطه اول روستای تنگاری بازدید و از نزدیک در جریان اولین روز کاری آموزش حضوری دانش آموزان در سال ۱۴۰۱ قرار گرفت.

در این بازدید که بدون هماهنگی و به شکل کاملا سرزده انجام گرفت مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه با حضور در کلاسهای درس و صحبت با مدیر و معلمان این مدارس بر رعایت بهداشت فردی ، توجه به زیباسازی محیط ، پاکیزگی سرویس‌های بهداشتی و آموزش کیفی دانش آموزان تاکید کردند.

در این بازدید معلمان و دانش آموزان دغدغه های خویش را مطرح و از آموزش حضوری در کلاسها ابراز رضایت نموده و از حضور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در جمع آنان تشکر و قدردانی کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی