تاریخ انتشار : یکشنبه 3 آوریل 2022 - 12:26
کد خبر : 21895

کشف و ضبط ۱۶ قطعه پرنده به همراه بزغاله وحشی زنده در کهگیلویه و بویراحمد

کشف و ضبط ۱۶ قطعه پرنده به همراه بزغاله وحشی زنده در کهگیلویه و بویراحمد

آفتاب دنا: سرپرست حفاظت محیط زیست استان گفت: با همکاری دستگاه قضا ،پلیس اطلاعات و امنیت یک راس بزغاله وحشی به همراه ۹قطعه کبک و ۷قطعه سهره طلایی از ۳ خانه درشهرستان بویراحمد کشف و ضبط شد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا و به نقل از روابط عمومی محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد، اسلام

آفتاب دنا: سرپرست حفاظت محیط زیست استان گفت: با همکاری دستگاه قضا ،پلیس اطلاعات و امنیت یک راس بزغاله وحشی به همراه ۹قطعه کبک و ۷قطعه سهره طلایی از ۳ خانه درشهرستان بویراحمد کشف و ضبط شد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا و به نقل از روابط عمومی محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد، اسلام جاودان خرد در این خصوص گفت : در پی گزارش دوستداران حیات وحش مبنی بر نگهداری یک راس برغاله زنده در منزلی در شهرستان بویراحمد  نیرو‌های یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان با همکاری ماموران انتظامی پلیس اطلاعات و امنیت این شهرستان وهماهنگی لازم با مقامات قضایی و اخذ نیابت وارد ۳ منزل شدند.
جاودان خرد افزود: در بازرسی از این منازل، یک راس بزغاله وحشی زنده  به همراه ۹ قطعه کبک قفسی و ۷ قطعه سهره زنده در اسارت کشف و ضبط گردید.

وی گفت: نگهداری از جانوران وحشی در منازل علاوه بر انتقال بیماری‌های مشترک بین انسان و حیوان باعث می‌شود این جانوران توانایی بازگشت و بقاء در زیستگاه طبیعی خود را از دست بدهند.

سرپرست حفاظت محیط زیست استان ضمن تشکر از همکاری خوب دستگاه قضا و پلیس اطلاعات و امنیت استان با اشاره به اینکه پرونده متخلفین به مراجع قضایی ارسال شده است گفت : خرید و فروش، عرضه و نگهداری و حمل و صدور تمام جانوران وحشی زنده و کشته و اجزاء آن‌ها بدون پروانه از سازمان حفاظت محیط زیست ممنوع است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی