تاریخ انتشار : شنبه 2 آوریل 2022 - 22:19
کد خبر : 21877

مدارس سراسر کهگیلویه وبویراحمد ۱۴ فروردین پذیرای دانش آموزان است

مدارس سراسر کهگیلویه وبویراحمد ۱۴ فروردین پذیرای دانش آموزان است

آفتاب دنا: رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت : مدارس سراسر استان در همه شهرستانها و مناطق در ۱۴ فروردبن ماه پذیرای دانش آموزان است. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، سید ولی موسوی با تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا

آفتاب دنا: رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت : مدارس سراسر استان در همه شهرستانها و مناطق در ۱۴ فروردبن ماه پذیرای دانش آموزان است.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، سید ولی موسوی با تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا و بخشنامه ارسالی وزارت آموزش و پرورش آموزش حضوری دانش آموزان در همه مقاطع تحصیلی در ۱۴ فروردین از سر گرفته می شود.

وی با بیان اینکه روسای ۱۳گانه شهرستانها ومناطق برای حضور بانشاط دانش آموزان همه تمهیدات لازم را اندیشه اند گفت: تقریبا ۳ سال تحصیلی دانش آموزان، متاثر از کرونا بوده است و از ۱۴ فروردین آموزش حضوری دانش آموزان به دوران قبل از کرونا بر می گردد .

موسوی افزود : مدارس در استان کهگیلویه وبویراحمد طبق برنامه هفتگی و از ساعت ۷:۱۵ فعالیت آموزشی خویش را در مقاطع مختلف تحصیلی آغاز و روسای شهرستانها و مناطق بر روند آموزش نظارت خواهند داشت.

وی در پاسخ به شایعات مطرح شده در فضای مجازی نیز بیان کرد: هر گونه تصمیم در بازگشایی حضوری مدارس ، تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا است و هرگونه تغییر در تصمیمات ستاد مقابله با کرونا، منجر به تغییر تصمیم آموزش وپرورش خواهد شد.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در ادامه گفت: اگر دانش آموزی مبتلا به کرونا است یا علائم این ویروس و یا بیماری زمینه ای دارد، می تواند مدارک و مستندات خویش را با تایید پزشک به مدیر مدرسه محل تحصیل ارابه دهد.

موسوی افزود: رعایت بهداشت فردی، محیط، استفاده از ماسک و رعایت تهویه کلاس ها مورد تاکید جدی به مدیران مدارس بوده است.
وی در پایان اظهارامیدواری کرد با حضور بانشاط و شورآفرین دانش آموزان در محیط مدرسه شاهد رشد و بالندگی نظام تعلیم وتربیت باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی