تاریخ انتشار : جمعه 1 آوریل 2022 - 9:17
کد خبر : 21864

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد:

مردم در روز طبیعت با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی پلیس را در انجام مأموریت یاری نمایند/ پلیس در خدمت مردم عزیز خواهد بود

مردم در روز طبیعت با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی پلیس را در  انجام مأموریت یاری نمایند/ پلیس در خدمت مردم عزیز خواهد بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ً کیقباد مصطفایی در برنامه زنده تلویزیونی نوبرانه از شبکه استانی دنا اظهار داشت: طرح تعطیلات نوروزی پلیس همه ساله قبل از شروع سال آغاز و معمولا تا بعد از تعطیلات نوروز ادامه خواهد داشت و امسال نیز همانند سال های گذشته فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بهره گیری از تمامی ظرفیت و توان خودش در دو حوزه مأموریتی انتظامی و ترافیکی،تمهیدات ویژه ای را اندیشیده است.

آفتاب دنا : فرمانده انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد در برنامه زنده تلویزیونی نوبرانه از شبکه استانی دنا گفت: مردم در روز طبیعت با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی پلیس را در انجام مأموریت مهم یاری نمایند و پلیس هم در خدمت مردم عزیز خواهد بود و شماره ۱۱۰ پل ارتباطی بین مردم و پلیس است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ً کیقباد مصطفایی در برنامه زنده تلویزیونی نوبرانه از شبکه استانی دنا اظهار داشت: طرح تعطیلات نوروزی پلیس همه ساله قبل از شروع سال آغاز و معمولا تا بعد از تعطیلات نوروز ادامه خواهد داشت و امسال نیز همانند سال های گذشته فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بهره گیری از تمامی ظرفیت و توان خودش در دو حوزه مأموریتی انتظامی و ترافیکی،تمهیدات ویژه ای را اندیشیده است.

وی افزود: تمامی همکاران ما در طول این مدت در آماده باش ۱۰۰ درصدی هستند و از تاریخ ۲۷ اسفندماه طرح ویژه ایام تعطیلات نوروزی آغاز شده و انشاالله این طرح با قوت هرچه بیشتر تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.

مصطفایی با اشاره به اینکه مردم فهیم استان همیشه مقید به آداب و قوانین و مقررات بوده اند و امسال نیز ما شاهد این تبعیت و همراهی مردم با پلیس در انجام مأموریت ها بودیم تصریح کرد: امسال با توجه به اینکه شرایط خاص کرونایی را تا حدودی پشت سر گذاشتیم و شاهد خیل عظیم مسافرت های مردمی از اقصی نقاط کشور به داخل استان هستیم.

وی در ادامه بیان داشت: طی بررسی های بعمل آمده از ابتدای طرح نوروزی از ۲۵ اسفند ماه، آمار ها رشد ۵۷ درصدی آمار تردد خودروها در محورهای مواصلاتی را نشان می دهند که این افزایش تردد ضمن اینکه مایه خرسندی و خوشحالی همه ما است و بالاخره مردم با یک شور و نشاط و حرارت خاصی امسال به انجام امور مسافرتی پرداختند، ولی در کنار این مسافرت ها حوادث تلخی را هم برای تعدای از مسافران و شهروندان رقم خورد و شاهد افزایش آمار تصادفات و آمار مرگ و میر جاده ای بودیم که واقعا در جای خود مایه تأثر و تأسف همه ما شد.

مصطفایی تصریح کرد: تأکید ما بر این است که در این چند روز باقی مانده از ایام تعطیلات نوروزی، رانندگان خودرو ها حتما همکاری ویژه ای با پلیس داشته باشند و مخصوصا در حین تردد از محورهای مواصلاتی،حتما رعایت قوانین و مقررات رانندگی را درنظر داشته باشند تا خدایی ناکرده حادثه تلخی برای آنها رقم نخورد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در رابطه با طرح ویژه نوروز،تمرکز پلیس بر دو موضوع مهم یعنی پیشگیری از وقوع سرقت ها و پیشگیری از وقوع تصادفات بوده است، بیان داشت: الحمدلله اقدامات تا به این لحظه اقدامات اثربخشی بوده و در کنار این دو موضوع مهم،سایر مأموریت های پلیسی به صورت ساری و جاری در دست اقدام بوده و همکاران بنده در طول این مدت دوازده سیزده روزه ای که از قبل از تعطیلات نوروز در قالب طرح نوروزی آغاز شده،انصافا به صورت ۱۰۰درصدی پای کار بوده اند و هر آنچه که در توان داشتند، انجام دادند تا انشاالله مردم با خیالی راحت و دلی آسوده به انجام مسافرت ها بپردازند و درانجام امورعادی و روزمره زندگیشان دستخوش ناملایمتی یا موارد خاصی نشوند.

مصطفایی تصریح کرد: با توجه به اینکه پس فردا روز طبیعت است و بر اساس آئیین و سنت دیرینی که ما ایرانیان داریم در این روز معمولا خانواده ها در بیرون از منازل اوقاتشان سپری خواهد شد و ما با حجم وسیعی از مسافرت به خارج از شهر ها مواجه خواهیم بود.

وی به رانندگان خودروها توصیه کرد: در در وهله اول به استراحت کافی بپردازند که از نشاط و سر زندگی لازم برای انجام رانندگی برخوردارباشند و ترجیحا تلاش بکنند که مسیر های کوتاهی را برای انجام مسافرت های روز طبیعت در نظر بگیرند.

مصطفایی با اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد به واسطه نعمت خدادی که در اختیارمردم است بهترین طبیعت ایران را دارد و در رابطه با استفاده از فضا های طبیعی هیچ گونه کمبود و مشکلی نداریم.

فرمانده انتظامی استان در ادامه بیان داشت: توصیه ما به مردم عزیز این است که با پلیس همکاری لازم را داشته باشند و با توجه به اینکه میزان ترافیک در مسیر های کوتاه کمتر خواهد بود و خطرات به همان میزان پایین خواهد آمد و مردم به منازلشان دسترسی دارند ترجیحا از مسیر های کوتاه استفاده کنند.
مصطفایی با اشاره به اینکه نگرانی ما در روز طبیعت، خالی بودن منازل از سکنه است، تصریح کرد: هر چند پلیس تمامی تمهیدات را در این …

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی