تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 31 مارس 2022 - 18:25
کد خبر : 21861

معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد:

ایجاد محیطی جذاب برای دانش آموزان توسط معاونین و مربیان پرورشی از ۱۴ فروردین در مدارس

ایجاد محیطی جذاب برای دانش آموزان توسط معاونین و مربیان پرورشی از ۱۴ فروردین در مدارس

آفتاب دنا : معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از همکاری معاونین ومربیان پرورشی با سایر عوامل اجرایی مدرسه برای استقبال از دانش آموزان در ۱۴ فروردین خبر داد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ،سید بهاءالدین ملک حسینی با تبریک فرا رسیدن ماه ضیافت الهی ،همکاری با عوامل اجرایی مدرسه

آفتاب دنا : معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از همکاری معاونین ومربیان پرورشی با سایر عوامل اجرایی مدرسه برای استقبال از دانش آموزان در ۱۴ فروردین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ،سید بهاءالدین ملک حسینی با تبریک فرا رسیدن ماه ضیافت الهی ،همکاری با عوامل اجرایی مدرسه در ایجاد انگیزه ، زمینه سازی برای غنی سازی و برگزاری مراسم صبحگاهی و زنگهای تفریح را از وظایف معاونین و مربیان پرورشی عنوان کرد وگفت: مشاورین مدارس نیز برای پایش وضعیت جسمانی و سلامت روانی دانش آموزان نیز همکاری لازم را خواهند داشت.

 معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد افزود: در این ایام طراحی واجرای اردوهای تفریحی ،فرهنگی  نیم روزه ویک روزه درون استانی و منطقه ای به نوبت کلاسهای مدرسه با رعایت قوانین ومقررات در دستور کار حوزه پرورشی در مدارس خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی