تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 31 مارس 2022 - 8:18
کد خبر : 21855

معاون آموزشی آموزش وپرورش بویراحمد:

نشاط و سرزندگی مدارس با حضور دانش آموزان و معلمان از روز ۱۴ فروردین

نشاط و سرزندگی مدارس با حضور دانش آموزان و معلمان از روز ۱۴ فروردین

آفتاب دنا : معاون آموزشی اداره آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد  از ایجاد نشاط،پویایی و سرزندگی با حضور مجدد دانش آموزان در مدارس  شهرستان بویراحمد خبر داد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، حمید لقمانی با اشاره به فعالیتهای انجام شده برای حضور باشکوه دانش آموزان ومعلمان در ۱۴ فروردین گفت: به محض دریافت دستورالعمل

آفتاب دنا : معاون آموزشی اداره آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد  از ایجاد نشاط،پویایی و سرزندگی با حضور مجدد دانش آموزان در مدارس  شهرستان بویراحمد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، حمید لقمانی با اشاره به فعالیتهای انجام شده برای حضور باشکوه دانش آموزان ومعلمان در ۱۴ فروردین گفت: به محض دریافت دستورالعمل بازگشایی مدارس بعد از تعطیلات نوروز اطلاع رسانی به مدیران مدارس برای برنامه ریزی و آماده سازی جهت استقبال از دانش آموزان انجام گرفت.

وی با اشاره به اینکه مصوبه ستاد ملی کرونا و بخشنامه ارسالی وزارت آموزش وپرورش بر حضور تمام دانش آموزان درهمه مقاطع تحصیلی تاکید دارند گفت: حضور دانش آموزان برای آموزش حضوری به یک مطالبه عمومی در جامعه تبدیل شده که امیدواریم شور ونشاط به محیط مدارس با حضور پرشور دانش آموزان برگردد.

لقمانی ،توجیه کارشناسان اداری ،ارسال سیوه نامه به مدارس ،تشکیل ۸ گروه نظارت و ارزیابی جهت بازدید از مدارس و نحوه بازگشایی خبر داد وگفت: عملکرد مدایران مدارس بعد از بازدید کارشناسان جمع آموری و در شورای معاونین بررسی خواهد شد.

معاون آموزشی اداره آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد گفت: در بازدید کارشناسان نظارتی در مدارس شاخص مهم از قبیل وضعیت آمادگی مدارس جهت استقبال از دانش آموزان ،حضور عوامل اجرایی و معلمان در مدارس ،وضعیت بهداشت فردی ومحیطی، استفاده از ماسک وتهویه کلاسها ،وضعیت حضور دانش آموزان و اقدامات  ابتکاری و خلاقانه مدیران مدارس جهت شور ونشاط در مدرسه و تنوع بخشی محیطهای یادگیری مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

لقمانی در پایان از آمادگی کامل آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد برای حضور پرشور دانش آموزان در مدارس بعد از یک وقفه طولانی در دوران کرونا خبر داد وگفت: آموزش ابزار توانمندسازی افراد جامعه است و آموزش وپرورش در راستای انجام رسالت خویش به کمک همه نهادها ،ادارات و اولیا دانش آموزان نیاز دارد تا دانش آموزانی در تراز نظام جمهوری اسلامی بر مبنای سند تحویل بنیادین آموزش وپرورش تربیت نماید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی