تاریخ انتشار : سه‌شنبه 22 مارس 2022 - 20:23
کد خبر : 21779

توزیع مرغ گرم و منجمد در بازار یاسوج/ مردم نگران نباشند

توزیع مرغ گرم و منجمد در بازار یاسوج/ مردم نگران نباشند

آفتاب دنا: مدیر جهاد کشاورزی  شهرستان بویراحمد با اعلام آماری از توزیع مرغ، گفت: جای هیچ نگرانی وجود ندارد و بازار از مرغ گرم و منجمد اشباع خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، محمدزاده در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر در

آفتاب دنا: مدیر جهاد کشاورزی  شهرستان بویراحمد با اعلام آماری از توزیع مرغ، گفت: جای هیچ نگرانی وجود ندارد و بازار از مرغ گرم و منجمد اشباع خواهد شد.


به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، محمدزاده در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر در ۱۳ نقطه از شهر یاسوج، مرغ منجمد در حال توزیع است و جای نگرانی نیست.
وی افزود: در حال حاضر ۱۲ تن گوشت مرغ منجمد از سوی ۱۳ کاسب امین با نظارت بسیج اصناف در شهر یاسوج به بازار عرضه شده و مردم به راحتی می‌توانند نیاز خود را از این فروشگاه‌ها خرید کنند.
محمدزاده همچنین از توزیع مرغ گرم در بازار خبر داد و تصریح کرد: امشب بیش از ۲۰ تن مرغ زنده به کشتارگاه ارسال تا فردا صبح در بازار یاسوج توزیع شود.
مدیر جهاد کشاورزی بویراحمد یادآور شد: حجم بالای ورود مسافران نوروزی، بازار مرغ را تحت تاثیر قرار داده اما با تلاش‌هایی که شده با توکل بر خدا و حمایت‌های ریاست سازمان جهاد کشاورزی، مرغ به اندازه کافی به بازار تزریق خواهد شد و مردم نگران نباشند.
انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی