تاریخ انتشار : سه‌شنبه 22 مارس 2022 - 12:27
کد خبر : 21764

باوینه” میهمان نوروزی دیشموک و قیام/رویکرد تحولی رسانه ملی توجه به مناطق محروم است

باوینه” میهمان نوروزی دیشموک و قیام/رویکرد تحولی رسانه ملی توجه به مناطق محروم است

آفتاب دنا: رسانه ملی در روز تحویل سال ۱۴۰۱ با برنامه “باوینه” میهمان بخش محروم دیشموک و روستای قیام در شهرستان لنده بود. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، این برنامه که برای تحویل سال نو برنامه ریزی شده بود، این بار در بخش های محروم دیشموک شهرستان کهگیلویه و روستای قیام شهرستان لنده بر

آفتاب دنا: رسانه ملی در روز تحویل سال ۱۴۰۱ با برنامه “باوینه” میهمان بخش محروم دیشموک و روستای قیام در شهرستان لنده بود.


به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، این برنامه که برای تحویل سال نو برنامه ریزی شده بود، این بار در بخش های محروم دیشموک شهرستان کهگیلویه و روستای قیام شهرستان لنده بر روی آنتن رفت ، برنامه ای که نه تنها از شبکه استانی دنا، بلکه از شبکه سه سیما در برنامه عصر جدید و شبکه شما نیز پخش شد.

این برنامه از روز ۲۸ تا ۲۹ اسفند ماه به مدت دو شب در بخش دیشموک برگزار شد، برنامه ای که در آن مجری های توانمند حضور داشتند و در آن آیتم های جذابی همچون موسیقی های شاد، بیان آداب و رسوم و پخت غذاهای محلی و همچنین معرفی فعالیت های گروه های جهادی این مناطق وجود داشت.

در این برنامه کارشناسان، مسئولان محلی و استانی نیز حضور داشتند و به بیان ظرفیت ها و توانمندی های این بخش پرداختند.

فضا سازی و دکور برنامه برگرفته از چادرهای عشایری، پخت نان محلی، دست بافته ها و غذاهای محلی همراه بود که همین موضوع موجب شد مردم بخش های دیشموک و روستای قیام استقبال خوبی از آن داشته باشند.

مدیرکل مرکز صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد که به همراه جمعی از مدیران و معاونان به دیشموک سفر کرده بود ، در این رابطه گفت: شبکه دنا در خصوص پخش خبر و سیما در منطقه دیشموک توجه ویژه ای دارد.

امیر رئوف با بیان اینکه رسانه استانی در نظر دارد به دلیل عمق محرومیت بخش دیشموک این منطقه را به طور ویژه در خصوص رفع مشکلات آن، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌هایش را رصد و پخش کند، افزود: این بخش دارای ویژگی‌ها و ظرفیت‌های بالقوه‌ای است که امیدوارم همه مسولان با تعامل و همکاری با صدا و سیمای در توصیف این ظرفیت‌ها در راستای برون‌رفت از مشکلات و اعلام ظرفیت‌ها با همدیگر قدم بردارند.

وی با بیان اینکه در اولین قدم مرکز صدا و سیمای استان جشن عیدانه‌ای را هم به مناسبت اعیاد شعبانیه وعید نوروز در دیشموک به صورت زنده پخش کرد، ادامه داد: این برنامه در روز ۲۹ اسفند با همکاری ادارات شهر دیشموک تولید و به صورت زنده در دیشموک پخش شد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز استان دومین برنامه شبکه استانی در بخش دیشموک را معرفی نخبگان، ظرفیت ها و پتانسیل های عنوان کرد و گفت: مسولان بخش، بانک اطلاعاتی این نخبگان را در اختیار صدا و سیما قرار بدهند تا بتوانیم در برنامه‌های مختلف نخبگان این شهر را در حوزه‌های علمی، فرهنگی، هنری بیش از گذشته به مردم استان معرفی نماییم.

این برنامه به تهیه کنندگی مهدی اسلامی نژاد و با حضور مدیران تولید سیما و طرح و برنامه مرکز و ۳۰ نفر از عوامل اعم از کارگردان، صدابردار، تصویربردار، پشتیبانی فنی و تاسیسات و صیانت به مدت دو شب در بخش دیشموک برگزار شد.

لازم به ذکر است بخش دیشموک در ۹۵ کیلومتری شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه و۱۸۰ کیلومتری یاسوج مرکز استان واقع شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی