تاریخ انتشار : سه‌شنبه 22 مارس 2022 - 5:30
کد خبر : 21751

آمادگی بیش از ۱۲ پایگاه در آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی

آمادگی بیش از ۱۲ پایگاه در آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی

آفتاب دنا: مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : در استان بیش از ۱۲ پایگاه در آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق فعال است که این تعداد پایگاه وظیفه خدمت رسانی به مسافران را بر عهده دارند. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، حسنعلی عزت خواه در حاشیه بازدید از ستاد اسکان

آفتاب دنا: مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : در استان بیش از ۱۲ پایگاه در آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق فعال است که این تعداد پایگاه وظیفه خدمت رسانی به مسافران را بر عهده دارند.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، حسنعلی عزت خواه در حاشیه بازدید از ستاد اسکان فرهنگیان مدارس یاسوج گفت: از ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ تا یکم فروردین ۱۴۰۱ بیش از ۲ هزار گردشگر و مسافر نوروزی در مدارس این استان اسکان داده شده اند.

وی افزود: ۹۶۴ خانوار به مدارس اسکان در سطح شهرستانها و مناطق مراجعه کرده اند که شهر یاسوج با ۸۳۵ خانوار با جمعیت ۱۶۰۴ نفر بیشترین آمار مسافر نوروزی را داشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که ستاد اسکان فرهنگیان آمادگی کامل برای پذیرش مسافران را دارد، بیا کرد: در استان بیش از ۱۲ پایگاه در آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق فعال است که این تعداد پایگاه وظیفه خدمت رسانی به مسافران را بر عهده دارند.

گفتنی است استان کهگیلویه و بویراحمد با بیش از ۲۸۰ جاذبه گردشگری و ۲۲۵ بقعه متبرکه در نوروز هر سال پذیرای گردشگران زیادی از اقصی نقاط کشور است

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی