تاریخ انتشار : یکشنبه 20 مارس 2022 - 18:28
کد خبر : 21730

بازدید مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان بویراحمد / اظهار رضایت مسافران نوروزی از خدمات ارائه شده

بازدید مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان بویراحمد / اظهار رضایت مسافران نوروزی از خدمات ارائه شده

آفتاب دنا: مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از ستاد مرکزی اسکان فرهنگیان در یاسوج بازدید کرد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، در این بازدید که مدیران آموزش وپرورش و میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان بویراحمد حضور داشت حسنعلی عزت خواه مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از نزدیک در جریان روند خدمات

آفتاب دنا: مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از ستاد مرکزی اسکان فرهنگیان در یاسوج بازدید کرد.


به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، در این بازدید که مدیران آموزش وپرورش و میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان بویراحمد حضور داشت حسنعلی عزت خواه مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از نزدیک در جریان روند خدمات رسانی به مسافرین فرهنگی و فعالیت‌ ستاد مرکزی اسکان نوروزی فرهنگیان قرار گرفت .
وی در این بازدید با مسافران نوروزی در زمینه چگونگی ارائه خدمات به آنان گفتگو کرد.
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد پس از این بازدید میدانی در جمع عوامل اجرایی ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان گفت؛ آموزش وپرورش رکن مهم فرهنگ سازی در جامعه است و جلب رضایت مسافران فرهنگی مهمترین هدف عوامل اجرایی ستاد اسکان در سطح شهرستانها و مناطق باشد.
عزت خواه با بیان اینکه آموزش و پرورش استان با تمام توان و بسیج کلیه امکانات خود برای جلب رضایت هموطنان عزیز در ایام نوروز تلاش می کند خاطرنشان کرد: خوشرویی در برخورد اول و تکریم مهمانان فرهنگی اولویت ستادهای اسکان استان باشد تا خاطره ای زیبا در سفر به سرزمین چهار فصل کهگیلویه وبویراحمد داشته باشند.
وی خطاب به عوامل اجرایی ستاد اسکان فرهنگیان گفت: آموزش وپرورش مهد فرهنگ است و هر مسافری که وارد شهر می شود به فرهنگ شهر و مردمانش نگاه می کند که لازم است باچهره ای گشاده و خوش اخلاقی به رسم ادب ومهمان نوازی با مسافران برخورد شود تا خاطره ای ماندگار از مردمان خوب این سرزمین به یادگار داشته باشند.
عزت خواه، با تبریک آغاز سال نو به همه هموطنان گفت: در ایام نوروز ۱۴۰۱ یک هزار ۴۹۱کلاس درس در ۱۹۴ آموزشگاه در ۱۲ شهرستان و منطقه آماده میزبانی از فرهنگیان است.
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در پایان بر خدمت رسانی شایسته به مسافران نوروزی تاکید کرد وگفت: ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ آماده پذیرش مسافران نوروزی از اقصی نقاط کشور است.
مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد نیز در این بازدید گفت: پایگاه شبانه روزی ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در دبیرستان مصلی نژاد شهر یاسوج به شکل شبانه روزی آماده ارائه خدمت به مسافران نوروزی هستند.
کورش دلشاد گفت: کمیته های مختلفی برای استقبال از مسافران نوروزی در آموزش وپرورش بویراحمد تشکیل شده است و مدیران و خدمت گذاران مدارس در یک کارگاه آموزشی جهت ارائه خدمت بهتر شرکت کردند.
وی با بیان اینکه در کمترین زمان ممکن ستاد اسکان را راه اندازی و مدارس را آماده نمودیم گفت: از روز ۲۶ تا ۲۸ اسفندماه ۱۱۵ خانوار با جمعیت ۵۷۵ نفر در مدارس شهر یاسوج اسکان یافته اند.
ایرج حجتی جانشین ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان بویراحمد نیز گفت: بر اساس امکانات مدارس به سه گروه ویژه ،الف وب تقسیم بندی شده اند که ۲ مدرسه ویژه در قالب ۲۱ کلاس ، ۲۶ مدرسه در گروه الف با ۲۳۹ کلاس و ۶۳ مدرسه در قالب ۳۹۷ کلاس جهت اسکان مسافران نورورزی پیش بینی شده است.
حجتی از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان خواست تا بروشور معرفی جاذبه های گردشگری کهگیلویه وبویراحمد را در اختیار ستاد اسکان قرار دهد تا مسافران با زیباییهای این استان چهار فصل آشنا شوند.
معاون پشتیبانی آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد، به فرهنگ اصیل مردمان این دیار اشاره کرد وگفت: مهمان نوازی جز خصلتهای قوم لردر طول تاریخ بوده است که خادمان آنان با همان روحیه سلحشوری و مهمان نوازی درستاد اسکان آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد پذیرای مسافران نوروزی خواهند بود.
در ادامه این بازدید مدیرکل آموزش وپرورش استان با همراهی مدیر آموزش وپرورش و میراث فرهنگی شهرستان بویراحمد از برخی مدارس محل اسکان مسافران نوروزی بازدید کردند و با مسافران ساکن در این مدارس گفتگو کردند.
گفتنی است مسافران در این بازدید از برخورد عوامل اجرایی ستاد اسکان و همکاری مدیران و خدمت گذاران مدارس اظهار رضایت کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی