تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 17 مارس 2022 - 21:08
کد خبر : 21689

آیین تکریم و معارفه معاونین آموزش متوسطه و ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد

آیین تکریم و معارفه معاونین آموزش متوسطه و ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد

آفتاب دنا : آیین تکریم و معارفه معاونین آموزش متوسطه و ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا آئین تکریم و معارفه معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور مدیر کل و جمعی از روسای آموزش وپرورش ،

آفتاب دنا : آیین تکریم و معارفه معاونین آموزش متوسطه و ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا آئین تکریم و معارفه معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور مدیر کل و جمعی از روسای آموزش وپرورش ، کارشناسان اداری و پرسنل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در سالن شهید مطهری این اداره کل برگزار شد .

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در این مراسم با تبریک ولادت منجی عالم بشریت مهدی موعود (عج) و فرا رسیدن عید نوروز،  فلسه آموزش وپرورش را تربیت دانش آموزان در تراز انقلاب اسلامی بر مبنای سند تحول بنیادین دانست وگفت: اینکه معاونین آموزشی را جلوتر از دیگر معاونین تکریم و معارفه آنان را برگزار کردیم نشان از توجه آموزش وپرورش به مقوله آموزش است  از این منظر که در دوران دو ساله کرونا آموزش کاستی ها و آسیبهای جدی دیده است که باید با برنامه ریزی جبران شود.

حسنعلی عزت خواه افزود: در آموزش وپرورش پشت میز نشینی ممنوع است و معاونین و کارشناسان باید در مدارس در کنار معلمین حضور یابند و برای کیفی سازی آموزش تلاشی مضاعف داشته باشند.

وی با بیان اینکه رفتن و آمدنها در مسئولیتها باید ساده باشد گفت:  مسولیتها میدان آزمایش است و بر طبق آیات قرآنی و احادیث و روایات نه آن که چیزی را دست می دهد باید نگران باشد و نه آنکه چیزی را بدست می آورد باید خوشحال باشد بلکه انجام همه کارها در راستای رضایت خداوند و خدمت به مردم باشد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه بویراحمد افزود: ما همه معلم هستیم و در گفتار و رفتارمان در همه حال باید مواظب باشیم و اگر دم از اخلاق می زنیم باید اخلاق را نیز در عمل رعایت کنیم.

عزت خواه از تلاشهای صادقانه و دلسوزانه ایوب رضایی معاون آموزش متوسطه و علی زهرایی معاون آموزش ابتدایی در آموزش وپرورش استان تقدیر کرد واظهار امیدواری کرد:  معاونین جدید آموزش متوسطه و ابتدایی با سوابق درخشانی که در عرصه تعلیم و تربیت دارند بتوانند با بهره مندی زمینه ایجاد نشاط و پویائی در تمامی فعالیت های آموزشی برای دانش آموزان این دیار را فراهم آورند.

 ایوب رضایی معاون سابق آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان در این آیین با تبریک نیمه شعبان و عید باستانی نوروز گفت : از سال ۸۶ تا کنون در اداره کل آموزش و پرورش در حوزه های مختلف کارشناس ، رئیس گروهای آموزشی ، رئیس آموزش متوسطه و معاون آموزشی آنچه در توان داشته ام انجام وظیفه کرده ام.

وی با تقدیر از شورای معاونین ، کارشناسان حوزه متوسطه اداره کل و شهرستانها و مناطق گفت: در ۵ سال گذشته ۲۷۰ رتبه اول تا سوم کشوری  در جشنواره های مختلف دانش آموزان و فرهنگیان در دوره متوسطه کسب نمودند که حاصل تلاش و فعالیت همه همکاران و دانش آموزان در اقصی نقاط استان است.

رضایی گفت: برای اولین بار دانش آموز المپیادی داشتیم و در پوشش تحصیلی و میانگین امتحان نهایی با لاتر از میانگین کشوری هستیم.

وی ،توزیع تجهیزات سرمایه ای و مصرفی به مبلغ ۱۷ میلیارد ریال بین هنرستانها و توسعه رشته های فنی وحرفه ای و کاردانش در ۲۰ کد رشته محل و تاسیس هنرستان کشاورزی بعد از ۱۵ سال در دو رشته متناسب با ظرفیتهای استان را بخش دیگری از فعالیتهای خویش عنوان کرد و ضمن تبریک  به جناب آقای جمالی معاون جدید آموزش متوسطه که سوابق درخشانی در آموزش وپرورش در حوزه های مدیریتی دارند اظهار امیدواری کرد این مسیر با تلاشها وپیگیریهای  ایشان ادامه پیدا کند.

علی زهرایی معاون سابق آموزش ابتدایی آموزش وپرورش استان نیز در این آیین با ارائه گزارش از فعالیتهای چند سال اخیر خویش گفت: توسعه پایدار و شکوفایی هر کشوری از آموزش وپرورش می گذرد که باید در نظام تعلیم وتربیت مدیریت ما مبتنی بر فرهنگ باشد.

وی با تبریک به معاون جدید آموزش ابتدایی تغییر در نظام طبیعت را حکیمانه دانست وگفت: ماهیت طبیعت بر پایه چرخش و زایش است که باید در مسولیتها تلاش کنیم زیبا تحول دهیم و زیبا تحویل بگیریم.

سید جلال رحیمی  معاون جدید آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد  نیز در این جلسه با تبریک نیمه شعبان و  عید نوروز گفت: با کمک جامعه فرهنگی ، همکاری اولیاء ، دانش آموزان و گروهای آموزشی برای اثربخشی و کیفی سازی فعالیتهای آموزشی بیش از گذشته تلاش خواهیم کرد.

محمد جمالی آرند معاون جدید آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد نیز در این آیین صادق بودن را از ویژگیهای ارزشمند مدیرکل آموزش استان عنوان کرد و ضمن تقدیر از حسن اعتماد وی، اظهار امیدواری کرد با کار جهادی و حرکت در مسیر سند تحول بنیادین عرصه تغییر و ارتقاء شاخصهای آموزش وپرورش را عملیاتی کنیم.

جمالی از تلاشهای دلسوزانه ایوب رضایی در مدت تصدی معاون آموزش متوسطه استان تقدیر کرد وگفت: از تجارب ارزنده و مشاوره های ایشان در کیفی سازی فعالیتهای آموزشی استفاده خواهیم کرد.

در پایان این آیین ، از زحمات علی زهرایی در زمان تصدی معاونت آموزش ابتدایی تقدیر و سید جلال رحیمی بیدک به عنوان سرپرست معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد معرفی شد .

همچنین ، از زحمات ایوب رضایی معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان تقدیر و محمد جمالی آرند به عنوان سرپرست معاونت آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد معرفی شد .

در ادامه این آئین نیز از زحمات حمید محمدی زاده به عنوان رئیس اداره روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش تقدیر و سید ولی موسوی به عنوان  رئیس جدید روابط عموی آموزش و پرورش استان معرفی شد .

همچنین عظیم صالح پور به عنوان مشاور جدید اجرایی اداره کل آموزش و پرورش استان معرفی شد .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی