تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 17 مارس 2022 - 13:41
کد خبر : 21682

مدیرکل صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد:

تولید وپخش ۲۱ برنامه در اعیاد شعبانیه توسط شبکه دنا

تولید وپخش ۲۱ برنامه در اعیاد شعبانیه توسط شبکه دنا

آفتاب دنا: مدیرکل صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد از تولید و پخش ۲۱ برنامه در اعیاد شعبانیه توسط شبکه استانی دنا خبر داد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، امیر رئوف در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه صداوسیما در مناسبت های مختلف برنامه های متنوعی در معاونت های خبر، صدا، فضای مجازی

آفتاب دنا: مدیرکل صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد از تولید و پخش ۲۱ برنامه در اعیاد شعبانیه توسط شبکه استانی دنا خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، امیر رئوف در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه صداوسیما در مناسبت های مختلف برنامه های متنوعی در معاونت های خبر، صدا، فضای مجازی و سیما تولید و انتشار می دهد، گفت: با برنامه ریزی خوبی که توسط مدیران صورت گرفته همه بخش ها حتی روستاهای استان در قاب شبکه استانی نیز دیده می شوند.
وی ویژه برنامه عیدانه، صبح نیمه شعبان و پرداختن برنامه های خانواده، صبح دنا، کودک و جوان را از برنامه های معاونت سیما عنوان کرد و افزود: این برنامه ها در استودیوهای بسته و باز با حضور اقشار مختلف مردم و با پخش آیتم های مختلف اعم از طنز، موسیقی و دعوت از کارشناسان دینی با زبان ساده مطالب دینی را در قالب هنر به جامعه تزریق کند.
مدیرکل صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد برنامه های “عیدانه، لبخند ایرانی و لبخد دنا” و ارتباط های مختلف با مشهد مقدس را از برنامه های معاونت صدا نام برد و یادآور شد: رادیو به عنوان یک رسانه گرم تلاش می کند با تولید برنامه های جذاب و پخش آیتم های متنوع مخاطبان خاص خود را سرگرم کند.
وی تولید۱۰ استوری موشن، عکس نوشت، ویدئو کامنت و کومیک موشن را از برنامه های معاونت فضای مجازی عنوان کرد و ادامه داد: نیاز است که ما با ورود به فضای مجازی، آثار متنوع و فاخر با محتوای خوب را در حوزه دین و انقلاب اسلامی تولید کنیم تا بتوانیم جلوی هجمه دشمن ایستادگی کنیم.
مدیرکل صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد تولید پنج گزارش و پوشش مراسمات و جشن های مختلف اعیاد شعبانیه را نیز از برنامه های معاونت خبر نام برد و بیان کرد: بخش های خبری یکی از برنامه های مهم شبکه استانی است که می تواند با تولید محتوای خوب وموثر گامی مهم در راستای وظیفه و رسالت خود در حوزه دین و معرفی ائمه اطهار بردارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی