تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 مارس 2022 - 15:43
کد خبر : 21654

مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد خبرداد:

آمادگی ۷۸ آموزشگاه برای اسکان مسافران نوروزی/پذیرش از ۲۵ اسفندماه

آمادگی ۷۸ آموزشگاه برای اسکان مسافران نوروزی/پذیرش از ۲۵ اسفندماه

کورش دلشاد در این آیین به ارائه گزارشی از فعالیتهای ستاد اسکان این شهرستان پرداخت وگفت: سفرهای نوروزی در دو سال گذشته تعطیل شده بود که با ابلاغ بخشنامه درسریع ترین زمان ممکن با تشکیل کارگروهها و برگزاری کارگاه آموزشی ویژه مدیران وخدمت گذاران این مهم را  با روحیه جهادی  وانقلابی عملیاتی کردیم.

آفتاب دنا : فعالیت ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در شهرستان بویراحمد در ۷۸ آموزشگاه آغاز شد

در آئینی با حضور فرماندارشهرستان بویراحمد، سرپرست میراث فرهنگی و صنایع دستی استان و مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد فعالیت ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان بویراحمد آغاز شد.

فرماندار شهرستان بویراحمد در این آیین با تبریک ولادت منجی عالم بشریت مهدی موعود (عج) و فرا رسیدن آغاز سال نو و بهار طبیعت گفت: شهرستان بویراحمد با داشتن مواهب طبیعی والهی در فصل نوروز پذیرای میهمانان نوروزی از اقصی نقاط کشور است.

شهرام مهدوی مطلق رعایت دستورالعمل های بهداشتی در سفرهای نوروزی را مورد تاکید جدی قرار داد و با تشکر از دست اندرکاران ستاد اسکان نورورزی گفت: در کنار مواهب طبیعی و الهی فرهنگ غنی مهمان نوازی از ظرفیتهای خوب این مرزبوم است که انتظار می رود در استقبال از مسافران نورورزی این فرهنگ اصیل در برخورد با میهمانان مورد توجه قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه  مکان اسکان مسافران در بعد امنیت نیز مورد توجه قرار گیرد بیان کرد: ستاد خدمات سفر شهرستان بویراحمد آماده استقبال از میهمانان نوروزی است.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد نیز در این آیین به ارائه گزارشی از فعالیتهای ستاد اسکان این شهرستان پرداخت وگفت: سفرهای نوروزی در دو سال گذشته تعطیل شده بود که با ابلاغ بخشنامه درسریع ترین زمان ممکن با تشکیل کارگروهها و برگزاری کارگاه آموزشی ویژه مدیران وخدمت گذاران این مهم را  با روحیه جهادی  وانقلابی عملیاتی کردیم.

کورش دلشاد افزود: ۷۸ آموزشگاه در قالب ۵۸۴کلاس درس در ۳ گروه آماده پذیرش اسکان مسافران نوروزی است.

دلشاد گفت:: بر اساس امکانات وتجهیزات مدارس کلاسها در سه گروه تقسیم بندی شده اند که در همین زمینه ۵۴ کلاس در گروه ب تعداد ۲۳ کلاس در گروه الف و تعداد ۱ کلاس ویژه جهت اسکان مسافران نوروزی آماده شده است.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد افزود:ستاد مرکزی اسکان در یاسوج- بلوار قرنی  دبیرستان  مصلی نژاد واقع شده است که به شکل شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی است.

دلشاد ،عوامل اجرایی ستاد اسکان نوروزی شهرستان بویراحمد را  156نفرعنوان کرد وگفت: ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان این شهرستان از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ آماده پذیرش مسافران نوروزی از اقصی نقاط کشورعزیزمان است.

طالبی پور، سرپرست میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی استان کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: آموزش وپرورش ظرفیت عظیمی برای نظام است که در همه شرایط و صحنه ها پیشتاز است.

وی، آماده سازی مدارس در این فرصت محدود برای استقبال از مسافران نوروزی را ستودنی دانست وگفت: با رایزنی و جذب اعتبار تجهیز مدارس جهت اسکان مسافران نوروزی  نیز مورد توجه سازمان میراث فرهنگی وگردشگری استان قرار خواهد گرفت.

پایگاه شبانه رورزی ستاد اسکان نورورزی آموزش وپرورش بویراحمد به شکل شبانه روزی آماده پاسخگویی به مسافران است

ایرج حجتی جانشین ستاد اسکان آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد نیز با تبریک ولادت حضرت مهدی (عج) و فرا رسیدن بهار طبیعت و آغاز سال نو نیز گفت: در پایگاه شبانه رورزی ستاد اسکان در دبیرستان مصلی نژاد ۱۲ نفر به شکل شبانه روزی آماده پاسخگویی و راهنمایی مسافران نوروزی است.

حجتی، به فرهنگ اصیل مردمان این دیار اشاره کرد وگفت: مهمان نوازی جز خصلتهای قوم لردر طول تاریخ بوده است که خادمان آنان با همان روحیه سلحشوری و مهمان نوازی درستاد اسکان آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد پذیرای مسافران نوروزی خواهند بود.

کرمی مدیر دبیرستان مصلی نژاد نیز از آمادگی این دبیرستان برای همکاری با ستاد اسکان نوروزی شهرستان بویراحمد خبر داد وگفت: کادر اجرایی این دبیرستان به شکل شبانه روزی تمهیدات و اقدامات لازم را در جهت تبلیغات محیطی در ستاد اسکان به نحو شایسته ای انجام داده است.   

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی