تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 مارس 2022 - 14:03
کد خبر : 21647

اختصاص ۲۰۰میلیون ریال جهت ساماندهی مزرعه گیاهان دارویی هنرستان کشاورزی آیت‌الله ملک‌حسینی

اختصاص ۲۰۰میلیون ریال جهت ساماندهی مزرعه گیاهان دارویی هنرستان کشاورزی آیت‌الله ملک‌حسینی

آفتاب دنا: ۲۰۰میلیون ریال برای ساماندهی مزرعه تحقیقاتی گیاهان دارویی هنرستان کشاورزی آیت‌الله ملک‌حسینی یاسوج اختصاص یافت. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، علی اکبر مویدی معاون ترویج و آموزش کشاورزی سازمان تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی کشور از هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج بازدید کرد. در این بازدید که کاووس

آفتاب دنا: ۲۰۰میلیون ریال برای ساماندهی مزرعه تحقیقاتی گیاهان دارویی هنرستان کشاورزی آیت‌الله ملک‌حسینی یاسوج اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، علی اکبر مویدی معاون ترویج و آموزش کشاورزی سازمان تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی کشور از هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج بازدید کرد.

در این بازدید که کاووس کشاورز رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان کهگیلویه وبویراحمد نیز حضور داشت علی اکبری مویدی از فضای آموزشی و خوابگاهی هنرستان کشاورزی آیت‌الله ملک‌حسینی یاسوج یازید کرد واز نزدیک در جریان فعالیت‌های آموزشی این هنرستان قرار گرفت.

وی تغییر و تحولات صورت گرفته در چند سال اخیر در این هنرستان را ستودنی توصیف کرد و گفت: هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج جز بهترین هنرستانهای کشاورزی در کشور است که مورد حمایت مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی خواهد بود.

وی توسعه فضای آموزشی و کارگاهی این هنرستان را برای فعالیت‌های علمی و عملی هنرجویان کاری ارزشمند دانست و خواستار توجه بیشتر به فعالیت‌های عملی برای تربیت کشاورزان با دانش برای توسعه بخش کشاورزی شد.

معاون ترویج و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی سازمان تحقیقات کشاورزی از اختصاص ۲۰۰میلیون ریال برای ساماندهی گیاهان دارویی در محوطه و تجهیز خوابگاه هنرستان کشاورزی آیت‌الله ملک‌حسینی یاسوج شد.
وی در پایان این بازدید از تقویت و تجهیز هنرستان‌های کشاورزی در کشور خبر داد وگفت: یکی از سیاست‌های سازمان تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی توسعه کمی وکیفی هنرستانهای کشاورزی برای تربیت کشاورزان مهندس آینده است.

سید ولی موسوی مدیر هنرستان کشاورزی آیت‌الله ملک‌حسینی یاسوج در این بازدید گزارشی از فعالیتهای این هنرستان و اقدامات صورت گرفته در چند سال اخیر برای توسعه فضا و ارتقای سطح کیفی آموزشهای مهارتی ارائه کرد.
وی از حمایت‌های ارزشمند رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان کهگیلویه وبویراحمد و آموزش و پرورش استان و شهرستان برای تقویت این هنرستان تقدیر کرد و خواستار کمک برای مستقل شدن فضای این واحد آموزشی شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی