تاریخ انتشار : سه‌شنبه 15 مارس 2022 - 14:22
کد خبر : 21609

در راستای اجرای برنامه های تربیت بدنی

انعقاد تفاهم نامه توسعه فضاهای ورزشی کهگیلویه و بویراحمد با وزارت آموزش وپرورش

انعقاد تفاهم نامه  توسعه فضاهای ورزشی کهگیلویه و بویراحمد با وزارت آموزش وپرورش

آفتاب دنا: در راستای اجرای برنامه های تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی مطابق با سند تحول بنیادین آموزش وپرورش، تفاهم نامه همکاری مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد و معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش منعقد گردید. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، در راستای اجرای برنامه های تربیت بدنی

آفتاب دنا: در راستای اجرای برنامه های تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی مطابق با سند تحول بنیادین آموزش وپرورش، تفاهم نامه همکاری مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد و معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش منعقد گردید.


به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، در راستای اجرای برنامه های تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی؛ مطابق با سند تحول بنیادین، جلسه انعقاد تفاهم نامه همکاری فی مابین حسنعلی عزت خواه مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد و ستاری فرد، معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش وپرورش برگزار شد.
در این جلسه معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به لزوم ایجاد زیر ساخت های مناسب جهت کیفیت بخشی به درس تربیت بدنی و با اشاره به اینکه سرانه ورزشی کشور در حال حاضر ۰/۳ متر مربع می باشد؛ عنوان کرد: با تلاش همکاران خدوم و به فضل خدای متعال؛ برای اولین بار از اعتبارات هدفمندی یارانه ها در حوزه تربیت بدنی و سلامت، تلاش داریم با هزینه کردهای مشارکتی شهرداری ها، نوسازی مدارس، ادارات کل و … نابرابری و ضعف عدالت ورزشی و تربیتی را حتی الامکان به برابری مطلوب تبدیل نماییم.
صادق ستاری فرد افزود: با رویکرد طراحی، بهسازی و متناسب سازی فضاها و اماکن ورزشی؛ تفاهم نامه همکاری تنظیم نموده و تلاش می نماییم که تا سال آینده نتایج این تفاهم در ورزش دانش آموزی خود را نمایان کند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز با اشاره به این که فضاهای ورزشی آموزش و پرورش استان ویژه دانش آموزان و فرهنگیان باید گسترش یابد گفت : تمام تلاش خود را در راستای گسترش و تحقق برنامه ها و طرح های عدالت محور آموزشی، ورزشی و تربیتی و اجرایی نمودن تفاهم نامه برای نیل به اهداف عالی تعلیم و تربیت معطوف خواهیم نمود.

حسنعلی عزت خواه با بیان اینکه این تفاهم نامه در راستای ارتقای سلامت جسمی و نشاط دانش آموزان منعقد گردید، گفت: با توجه به ساحت‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، و به منظور رشد و ارتقای آموزش و سلامت دانش آموزان، این تفاهم نامه با استفاده از ظرفیت تربیت بدنی و ورزش به منظور ارتقاء و حفظ سلامت همه جانبه دانش آموزان ،ترویج سبک زندگی فعال و دستیابی به اهداف منعقد شد.


عزت خواه در پایان گفت: بر پایه این تفاهم نامه مبلغ یکصدو چهل وپنج میلیارد ریال به صورت مشارکتی برای ساخت ۷ سالن ورزشی ،۴۰ زمین مصنوعی و ۵ زمین ساحلی در مدارس مناطق محروم اختصاص داده شد که مقرر گردید تا سال آینده به بهره برداری برسند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی