تاریخ انتشار : دوشنبه 24 فوریه 2014 - 12:59
کد خبر : 216

باید زمینه سرمایه گذاری گردشگری را در استان فراهم کنیم.

باید زمینه سرمایه گذاری گردشگری را در استان فراهم کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این مطلب که ۱۴ منطقه نمونه گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد، گفت: این جاذبه های گردشگری را باید به کشور معرفی کنیم.وی رهاورد مسافران نوروزی را معرفی استان و شناساندن جاذبه های گردشگری عنوان و اظهار کرد: دولت این قابلیت را ندارد که در همه جای کشور سرمایه گذاری کند به همین دلیل ما باید زمینه سرمایه گذاری گردشگری را در استان فراهم کنیم.

_bagheri

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این مطلب که ۱۴ منطقه نمونه گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد، گفت: این جاذبه های گردشگری را باید به کشور معرفی کنیم.

به گزارش محمود باقری در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان کهگیلویه با اشاره به این مطلب که رسالت این اداره در حوزه گردشگری و شناسایی آن به تمامی مردم کشور است، افزود: در این استان جاذبه های گردشگری و تاریخی بسیار زیادی وجود دارد که تلاش می شود این آثار در سفرهای نوروزی به مردم و مسافران معرفی شوند.

وی رهاورد مسافران نوروزی را معرفی استان و شناساندن جاذبه های گردشگری عنوان و اظهار کرد: دولت این قابلیت را ندارد که در همه جای کشور سرمایه گذاری کند به همین دلیل ما باید زمینه سرمایه گذاری گردشگری را در استان فراهم کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این مطلب که ستاد هماهنگی سفر استان در تمامی فصل ها فعال است، خاطرنشان کرد: هفت کمیته در این حوزه تدارک دیده شده است و باید برای خدمات دهی مطلوب تر وظایف خود را به خوبی انجام دهند.

باقری تاکید کرد: نظارت بر رستورانها، صنوف وظیفه اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و شبکه بهداشت است و باید این گشت های آنها فعال باشند.

وی با اشاره به این مطلب که ایام دهه فاطمیه مصادف با ایام نوروز است، تصریح کرد: مسافران در این ایام به مکان های زیارتی بیشتر سفر می کنند و باید زمینه اسکان آنها را فراهم کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی