تاریخ انتشار : دوشنبه 14 مارس 2022 - 19:58
کد خبر : 21589

آیین تجلیل از دانش آموزان ممتاز علمی و فرهنگی دبیرستان و هنرستان مهدیه یاسوج برگزار شد

آیین تجلیل از دانش آموزان ممتاز علمی و فرهنگی دبیرستان و هنرستان مهدیه  یاسوج برگزار شد
در این آیین که همزمان با فرا رسیدن نیمه شعبان و ولادت  حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان با حضور  معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان، دانش آموزان و معلمین دبیرستان و هنرستان مهدیه یاسوج برگزارشد 60 نفراز دانش آموزان نمونه علمی ،فرهنگی وتربیتی این دبیرستان مورد تقدیر قرار گرفت.

آیین تجلیل از دانش آموزان ممتاز علمی ، فرهنگی وتربیتی دبیرستان و هنرستان مهدیه یاسوج برگزار شد.

در این آیین که همزمان با فرا رسیدن نیمه شعبان و ولادت  حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان با حضور  معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان، دانش آموزان و معلمین دبیرستان و هنرستان مهدیه یاسوج برگزارشد ۶۰ نفراز دانش آموزان نمونه علمی ،فرهنگی وتربیتی این دبیرستان مورد تقدیر قرار گرفت.

معاون آموزش متوسط اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت مهدی موعود (عج)  تجلیل از دانش آموزان نمونه را کاری ارزشمند دانست.

ایوب رضایی با بیان اینکه دانش آموزان به عنوان سرمایه های انسانی  برای ایجاد انگیزه در میان آنها باید در مدارس برنامه ریزی مدونی صورت گیرد گفت: تجلیل از دانش آموزان برای ایجاد انگیزه و دمیدن روح امید ونشاط در میان آنها کاری ارزشمند است.

 در این آیین باشکوه حاج آقا خوینی از شاگردان استاد قرائتی و مجری برنامه فرهنگی شبکه قرآن مسائل مهم تربیتی در حوزه حجاب وعفاف را در قالب داستان و لطیفه برای دانش آموزان تشریح کرد .

این استاد حوزه ودانشگاه در فضای صمیمی به سوالات و شبهات ذهنی دانش آموزان پاسخ داد.

محبوبه باقری مدیر دبیرستان مهدیه اکبرآباد در این آیین با تبریک فرا رسیدن میلاد منجی عالم بشریت گفت: با شیوع کرونا و عیرحضوری شدن مدارس عملا برنامه های تربیتی و فرهنگی تاثیر گزار در مدارس بصورت حضوری تعطیل شده است و برگزاری جلسات تربیتی و فرهنگی در این ایام می تواند بخشی از آسیب های و شکاف های تربیتی و فرهنگی ایجاد شده ناشی از دوران کرونایی را در مدارس ترمیم کند .

پس از  اجرای مولودی میلاد امام‌ زمان و میلاد حضرت علی اکبر از ۶۰ دانش آموز ممتاز علمی ، فرهنگی و تربیتی و برگزیدگان مسابقات فرهنگی هنری مرحله شهرستانی‌ دبیرستان مهدیه یاسوج با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی