تاریخ انتشار : شنبه 12 مارس 2022 - 9:47
کد خبر : 21514

رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان های کهگیلویه،گچساران و بهمئی منصوب شدند

رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان های کهگیلویه،گچساران و بهمئی منصوب شدند

آفتاب دنا: بنا به پیشنهاد مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه وبویراحمد و با حکم معاون رئیس سازمان ،رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان های کهگیلویه،گچساران و بهمئی منصوب شدند. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، بنا به پیشنهاد مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه وبویراحمد و با حکم علی هادی معاون راهبردی

آفتاب دنا: بنا به پیشنهاد مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه وبویراحمد و با حکم معاون رئیس سازمان ،رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان های کهگیلویه،گچساران و بهمئی منصوب شدند.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، بنا به پیشنهاد مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه وبویراحمد و با حکم علی هادی معاون راهبردی و توسعه مدیریت و منابع سازمان ثب اسناد و املاک کشور،رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان های کهگیلویه،گچساران و بهمئی منصوب شدند.

 براساس این گزارش عبدالرحیم موسوی به عنوان رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان کهگیلویه،علیدوست یاری زاده بعنوان رئیس جدید اداره ثبت اسناد شهرستان گچساران و اسماعیل الیا به عنوان سرپرست اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان بهمئی منصوب شد.  

موسوی رئیس جدید اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان کهگیلویه پیش از این در مسولیت ریاست اداره شهرستان بهمئی مَشغول به خدمت بود. 

 یاری زاده رئیس جدید اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان گچساران جایگزین قائد گیویی شد که در ماه گذشته به عنوان معاون اداره کل ثبت اسناد و املاک استان منصوب شده بود.

یاری زاده پیش از این در مسولیت ریاست اداره شهرستان کهگیلویه مَشغول به خدمت بود.  و همچنین اقای اسماعیل الیا رئیس اداره ثبت اسناد شهرستان بهمئی پیش از این در استان خوزستان مشغول به خدمت بود. 

 مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان کهگیلویه روز شنبه ۲۱ اسفند ماه سال جاری بعد از نماز ظهر و عصر در سالن اجتماعات دادگستری شهر دهدشت با حضور مسولان استانی و شهرستانی برگزار می‌شود.  

همچنین مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان گچساران روز یکشنبه ۲۲ اسفند ماه بعد از نماز ظهر و عصر در سالن اجتماعات دادگستری شهر گچساران برگزار خواهد شد.

 مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان بهمئی روز چهارشنبه ۲۵ اسفند ماه برگزار می گردد‌.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی