تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 مارس 2022 - 10:11
کد خبر : 21477

اهداء سه جلد کتاب تألیفی توسط معلم پیشکسوت به مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد

اهداء سه جلد کتاب تألیفی توسط معلم پیشکسوت به مدیرکل آموزش وپرورش  کهگیلویه و بویراحمد

آفتاب دنا: یکی از معلمان پیشکسوت و بازنشسته کهگیلویه و بویراحمدی سه جلد کتاب تالیفی خویش را به مدیرکل آموزش وپرورش استان اهداء کرد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد ، میرزا امراله جهانبین فرهنگی پیشکسوت و بازنشسته با مدیرکل آموزش وپرورش استان


آفتاب دنا:
یکی از معلمان پیشکسوت و بازنشسته کهگیلویه و بویراحمدی سه جلد کتاب تالیفی خویش را به مدیرکل آموزش وپرورش استان اهداء کرد.


به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد ، میرزا امراله جهانبین فرهنگی پیشکسوت و بازنشسته با مدیرکل آموزش وپرورش استان دیدار کرد.
در این دیدار صمیمی میرزا امرالله جهانین با تبریک اعیاد شعبانیه و ابراز خرسندی از انتصاب چهره خوشنام،درد آشنا و فرهیخته فرهنگی به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمدگفت: فرهنگیان جایگاه ویژه ای در بین مردم دارند که تکریم و احترام به شأن و منزلت آنان در جامعه یک ضرورت است.
وی گفت: اگرجامعه ای بخواهد به عزت مادى وسعادت معنوى دست پیدا کند باید آموزش و پرورش را در اولویت برنامه هایش قرار دهد که امیدواریم در دولت سیزدهم این مهم مورد توجه قرار گیرد.
جهانبین اظهار امیدواری کرد: حضور جناب آقای عزت خواه در راس آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد منشا خیر و برکت برای جامعه فرهنگی ودانش آموزی استان باشد و با تدبیر و برنامه ریزی هوشمندانه ایشان شاهد شکوفایی استعدادهای دانش آموزان برای تعالی و پیشرفت کشور عزیزمان باشیم.
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این دیدار گفت: پیشکسوتان فرهنگی گنجینه های ارزشمند آموزش و پرورش هستند که تکریم آنها به عنوان یک الگوی بی بدیل برای نسلهای آینده مورد توجه خواهد بود.


حسنعلی عزت خواه با اشاره به سفارش احترام به پیشکسوتان در دین و فرهنگ ما تصریح کرد: حضرتعالی از چهره های خوشنام فرهنگی هستید که در راه تعلیم وتربیت فرزندان این دیار زحمات زیادی کشیدید و از اینکه امروز با این کهولت سن به آموزش وپرورش آمدید مایه دلگرمی و افتخار و در خور تحسین است.
وی حساسیت بازنشستگان به مسائل آموزش وپرورش را که نشان از دغدغه مندی آنان به آیندگان است مورد تقدیر دانست و گفت: تعلیم و تربیت مسئولیت سنگینی است که بر دوش معلمین و آموزش و پرورش قرار گرفته است که در سرنوشت آینده کشور برای طی کردن مسیر رشد و تعالی بسیار تاثیر گذار خواهد بود.
درپایان این دیدار صمیمی میرزا امراله جهانین فرهنگی بازنشسته کهگیلویه و بویراحمد سه جلد کتاب تالیفی خویش را به حسنعلی عزت خواه مدیرکل آموزش وپرورش استان اهداء کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی