تاریخ انتشار : سه‌شنبه 8 مارس 2022 - 11:39
کد خبر : 21449

آمادگی شبکه دنا برای همکاری در ساخت انیمیشن و مستند انقلابی/ سپاه هر جایی لازم است ورود پیدا می کند

آمادگی شبکه دنا برای همکاری در ساخت انیمیشن و مستند انقلابی/ سپاه هر جایی لازم است ورود پیدا می کند

آفتاب دنا : مدیرکل صداوسیمای استان از ساخت مستند طرح ها و اقدامات شاخص سپاه فتح در عرصه های مختلف خبر داد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، امیر رئوف در دیدار فرمانده سپاه فتح استان ضمن تبریک میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار با بیان اینکه مقام معظم رهبری در فرمایشات خود همیشه عنوان

آفتاب دنا : مدیرکل صداوسیمای استان از ساخت مستند طرح ها و اقدامات شاخص سپاه فتح در عرصه های مختلف خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، امیر رئوف در دیدار فرمانده سپاه فتح استان ضمن تبریک میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار با بیان اینکه مقام معظم رهبری در فرمایشات خود همیشه عنوان می کنند از سپاه راضی هستم، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هر جایی لازم است ورود پیدا کرده است.
وی نمونه این اقدامات را ورود سپاه فتح به عمران و آبادانی در زلزله شهر سی سخت عنوان کرد و افزود: سپاه پاسداران در دفاع مقدس، عرصه های فرهنگی، اجتماعی، عمرآنی، آباداتی و در دفاع از انقلاب کارویژه خاصی تشکیل داده است.
مدیرکل صداوسیمای استان به هجمه های دشمنان علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: مردم در کف جامعه نسبت به سپاه اعتماد و اعتقاد خاصی دارند و و این نشات گرفته از روحیه انقلابی این نهاد است.
وی از خود گذشتگی جوانان این مرز و بوم در اوایل انقلاب و دفاع مقدس را از ویژگی مردم این استان نام برد و بیان کرد: نسل جدید و جوان ما دفاع مقدس و حتی امام(ره) را ندیدند و به همین علت نیاز است دستاوردهای انقلاب در طول این چهل و سه ساله انقلاب برای آنها تبیین شود.
رئوف یکی از برنامه های شاخص صداوسیمای استان برای تبیین دفاع مقدس را “شب های شیدایی” در محوطه تیپ ۴۸ فتح نام برد و گفت: این برنامه یکی از بهترین برنامه هایی بود که حتی در مرکز امتیاز خوبی کسب کرد .
وی ساخت سریال و مستند های فاخر در حوزه های مختلف را نیازمند همکاری همه دستگاه ها عنوان کرد و افزود: خوشبختانه مجموعه اقشار بسیج تعاملات خوبی با مجموعه صداوسیمای استان دارند که ضرورت دارد این تعاملات ادامه دار باشد.
مدیرکل صداوسیمای استان با بیان اینکه در نظرسنجی ها “انیمیشن و سریال” بیشترین مخاطب را نشان می دهد، ادامه داد: با هم افزایی مجموعه سپاه فتح در موضوعات اردوهای جهادی، مباحث فرهنگی و دفاع مقدس میتوان پروژه هایی در قالب انیمیشن و سریال تعریف کرده و ساخت.
وی ساخت مسابقه های بومی و محلی مانند “چرنگ و رچ” را از دیگر اقدامات شبکه دنا در یک سال گذشته عنوان کرد و ادامه داد: این مسابقات با استقبال خوبی مواجه شده است و حتی این آمادگی وجود دارد که به سمت ساخت مسابقات رزمی همانند “فرمانده” برویم.
رئوف تاثیرگذاری برنامه های سپاه در قاب تلویزیون را نیازمند طراحی یک سناریوی خوب و هنرمندانه دانست و گفت: این آمادگی در معاونت های خبر، سیما، صدا و فضای مجازی وجود دارد که در این زمینه مشارکت کنند.
وی در بخش دیگری از سخنانش به اعیاد و مناسبت شهادت ها اشاره کرد و ادامه داد: خوشبختانه در حوزه برگزاری برنامه های شهادت ها مشکلی وجود ندارد اما در برگزاری اعیاد ها خصوصا اعیاد شعبان برگزاری جشن ها مغفول مانده که لازم است در این زمینه دستگاه ها همکاری با صداوسیما را داشته باشند تا اقدامات ماندگاری صورت گیرد.
وی وجود ظرفیت های خدادادی مانند آب و هوا و درختان انبوه را مهمترین پتانسل این استان نام برد و بیان کرد: پارک ولایت این ظرفیت را دارد که بتوانیم در آن مراسمات جشن را برگزار کنیم که لازمه آن پیش بینی تشکیل یک کارویژه خاص با همکاری استانداری، شهرداری و سازمان تبلیغات اسلامی با صداوسیما است.
هر کسی برا نظام خدمت می کند پاسدار انقلاب اسلامی است
فرمانده سپاه فتح استان هم در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مدیرکل صداوسیما و کارکنان آنها در راستای اهداف انقلاب اسلامی، گفت: خداوند را شاکرم که این توفیق را داشتم تا مردم و مسئولان میلاد امام حسین(ع) را به مجموعه سپاه تبریک بگویند.
سردار حمید خرم دل با بیان اینکه خدمت به مردم توسط سپاه باید دوچندان شود، افزود: اعتقاد من این است که هر کسی برا نظام خدمت می کند پاسدار انقلاب اسلامی است.
وی با اشاره به اینکه سطح توقع مردم از سپاه زیاد است، ادامه داد: علت این سطح توقع در ناکارآمدی و کم کاری برخی دولت هاست واین موضوع باعث شده که سپاه اقدامات خود را دوبرابر کند.
وی همکاری با صداوسیمای استان را مطلوب عنوان کرد و ادامه داد: مجموعه سپاه فتح صددرصد این آمادگی را دارد تا با حوزه های مختلف برنامه های خوبی را اجرا کند که نمونه آن محیا کردن حسینیه برای ماه رمضان در بحث ختم قرآن است.
فرمانده سپاه فتح به ساخت فیلم و سریال در استان اشاره داشت و افزود: اگر مستند یا فیلمی هزینه آن بالاست می توانیم از ظرفیت های خوبی که در قرارگاه بقیته الله است استفاده کنیم و اگر از عهده مجموعه استان بر می آید ما مشکلی نداریم.
وی به دغدغه مدیرکل صداوسیمای استان برای ساخت مسابقات رزمی در استان نیز اینگونه گفت: سپاه فتح سالن های تیراندازی دیجیتال دارد و در حوزه رزمی نیز ظرفیت هایی خوبی داریم که می توانیم همکاری داشته باشیم.
سردار خرم دل صداوسیمای استان را یکی از بهترین مراکز در سطح جنوب نام برد و افزود: در جلسه ای که در تهران داشتیم فرماندهان از برنامه ها و حتی گزارش های تحقیقی خوبی که توسط خبرنگار استان آقای ویسی پور ساخته شد تعریف و تمجید کردند که این نشان می دهد ظرفیت های خوبی در استان داریم.
وی نفود خاص صداوسیمای استان در بین مردم را از دیگر ظرفیت های بالاقوه عنوان کرد و گفت: باید از این ظرفیت خوب در بحث اعیاد شعبانیه نیز استفاده شود و سپاه فتح نیز در این ایام کار نورافشانی شهر را انجام خواهد داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی