تاریخ انتشار : جمعه 4 مارس 2022 - 11:36
کد خبر : 21355

در بازدید نماینده بویراحمد و مسئولان از منطقه لوداب/ تکلیف مدیران بر رفع مشکلات با اولویت آب شرب و جاده

در بازدید نماینده بویراحمد و مسئولان از منطقه لوداب/ تکلیف مدیران بر رفع مشکلات با اولویت آب شرب و جاده

آفتاب دنا: نماینده مردم بویر احمد، دنا و مارگون، فرماندار مرکز استان جمعی از مسئولان استانی از حوزه لوداب در مسیر روستا های چونگ، گردنگاه، انارک، دلی تا و تنگ یار، آبمورد، ده سوخته، ده هود، وحدت، دره گورو، برمیون، آب لون و اشکفت سیاه بازدید و مشکلات مردم را از نزدیک بررسی، جمع بندی

آفتاب دنا: نماینده مردم بویر احمد، دنا و مارگون، فرماندار مرکز استان جمعی از مسئولان استانی از حوزه لوداب در مسیر روستا های چونگ، گردنگاه، انارک، دلی تا و تنگ یار، آبمورد، ده سوخته، ده هود، وحدت، دره گورو، برمیون، آب لون و اشکفت سیاه بازدید و مشکلات مردم را از نزدیک بررسی، جمع بندی و در برنامه رسیدگی قرار دادند.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، در این سفر مشکلات مردم آن حوزه توسط نماینده مردم بررسی و مدیران کل و مسئولان مربوطه ملزم به کارشناسی و رفع مشکلات مناطق محروم لوداب شدند .

از عمده مشکلات روستاها راه ارتباطی ، گاز ، خطوط اینترنت و انتن تلویزیون بوده، که سالها آن حوزه مورد کم لطفی مسئولان و نمایندگان قرار گرفته است.

نماینده بویر احمد، دنا و مارگون در این سفر گفت: در ادامه سفرها به مناطق، با همراهی فرماندار بویر احمد و مدیران کل وارد بخش لوداب شدیم، بخشی که از جهت پراکندگی جمعیتی و وسعت یکی از بزرگترین بخش های استان است .

دکتر مهدی روشنفکر افزود: مسئولین از نزدیک مشکلات مردم را به زبان خود مردم شنیدند ، بنا شد به صورت مستمر با توجه به نیاز ها و خواسته های مشروع این مردم مشکلات در شوراها و کمیته برنامه ریزی و شورای اداری با حضور مدیران خدمات رسان بررسی و با شدت بیشتری این نیازها رسیدگی و عملی شود.

روشنفکر بیان کرد: باید نیازهای اساسی از جمله آب شرب و جاده های فرعی در دستور کار قرار گیرد، در حوزه گاز رسانی و برق رسانی نیز مسئولان حضور داشتند که قول مساعد جهت رفع مشکلات داده شد.

وی اظهار کرد : با شریطی که پیش آمد و مدیران با آن احساس مسئولیتی که داشتند، قرار شد مشکلات این حوزه در اسرع وقت بررسی ، دسته بندی و اولویت بندی شود و انشاالله مشکلات رفع شوند .

بخش لوداب بیش از یکصدوسی روستا است که ساکنان آن حوزه با اذعان بر اینکه پس از گذشت سال ها ، نماینده و مسئولی جهت بررسی مشکلات به این حوزه سفر کرده است ، از دکتر روشنفکر و مسئولان همراه تقدیر و تشکر کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی