تاریخ انتشار : یکشنبه 27 فوریه 2022 - 22:46
کد خبر : 21305

پیام تبریک سرپرست حفاظت محیط زیست استان به مناسبت روز جهانی سازمان های مردم نهاد

پیام تبریک سرپرست حفاظت محیط زیست استان به مناسبت روز جهانی سازمان های مردم نهاد

آفتاب دنا: سرپرست حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد طی پیامی فرا رسیدن روز جهانی سازمان های مردم نهاد را تبریک گفت. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، همزمان با فرا رسیدن ۲۷ فوریه ۸ اسفند ماه روز جهانی سازمان های غیر دولتی یا مردم نهاد (NGO) , اسلام جاودان خرد سرپرست حفاظت محیط زیست استان

آفتاب دنا: سرپرست حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد طی پیامی فرا رسیدن روز جهانی سازمان های مردم نهاد را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، همزمان با فرا رسیدن ۲۷ فوریه ۸ اسفند ماه روز جهانی سازمان های غیر دولتی یا مردم نهاد (NGO) , اسلام جاودان خرد سرپرست حفاظت محیط زیست استان طی پیامی به شرح ذیل فرا رسیدن این روز را به همه کسانیکه صادقانه و فداکارانه تلاش میکنند تبریک گفت .
براساس این گزارش در این پیام آمده است :
۲۷ فوریه هر سال مصادف با (۸ اسفندماه ) روز جهانی سازمان های مردم نهاد (سمن) با هدف الهام بخشیدن مردم به فعالیت بیشتر در این سازمان ها، تشویق و تعامل بهتر بین سازمان های غیردولتی، بخش دولتی و خصوصی و گامی کوچک برای پاسداشت تلاش ها و دستاوردهای سازمان های مردم نهاد فعال در نقاط مختلف جهان است.
از آنجا که نهادهای مردمی به طور روزمره با مردم سروکار دارند و برنامه ریزی منظمی برای آمادگی و تجهیز خود دارند، می توانند در مواقع بحران، نیروی انسانی، امکانات و افراد متخصص را به سرعت بسیج کنند و با استفاده از مهارت های خود در مدت زمان اندک به حل بحران ها کمک کنند .
ویژگی های سازمان های مردم نهاد، فعالیت داوطلبانه آنها در کمک به مشارکت به حل بحران های زیست محیطی است لذا شایسته است با کسب دانش بیشتر در مورد روز جهانی NGO این روز را جشن بگیریم و سعی کنیم از همه آنها که به دلیل آنکه درجامعه ما فداکارانه تلاش می کنند، تقدیر و تشکر نماییم.
لذا اینجانب به نمایندگی از مجموعه کارکنان اداره کل حفاظت محیط زیست در کهگیلویه وبویراحمد این روز بزرگ و مبارک را به تک تک اعضای سازمان های مردم نهاد و تمام نمایندگان مشارکت های مردمی در کهگیلویه و بویراحمدکه با شور و عشق در کنار ما و کمک کار محیط زیست خصوصا در هنگامه آتش سوزی هستد تبریک میگویم .

اسلام جاودان خرد
سرپرست حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی