تاریخ انتشار : دوشنبه 20 اکتبر 2014 - 0:40
کد خبر : 2130

تا مالکیت تیم مشخص نشود، کمک مالی به این تیم نمی‌شود.

تا مالکیت تیم مشخص نشود، کمک مالی به این تیم نمی‌شود.

شهردار یاسوج با اشاره به اینکه در جمع اعضای شورای شهر یاسوج مسائل تیم را مطرح کرده ایم، خاطرنشان کرد: تقریبا همه اعضای شورا به جز یکی دو نفر معتقدندوی افزود: ورزش و جوانان مالک تیم است و باید برای تیمش دست به جیب شود. در حال حاضر امکان یک ریال هزینه برای تیم از سوی شهرداری وجود ندارد.

 

 شهردار یاسوج گفت: تیم شهرداری یاسوج بیش از ۱۰ درصد بودجه و ۵۰ درصد توان شهرداری را به خود مشغول می‌کرد.

 به گزارش نسیم دنا محمد علی جاوید با بیان اینکه زمانی که من شهردار شدم تمام قراردادهای تیم منعقد شده بود ، اظهار کرد: شورای شهر قبلی در مصوبه‌ای تیم را منحل کرده بود و حتی به تصویب کمیته انطباق فرمانداری هم رسیده بود اما شاید به علت فشارهایی که بر شهردار وقت وارد می شد، شهردار حرفش را پس گرفته بود.

وی تصریح کرد: شواری شهر مصلحت دیدند که تیم فصل گذشته به کار خود ادامه دهد و وقتی من رسما کار خود را در شهرداری آغاز کردم دو بازی از بازی های تیم انجام شده بود و تیم شهرداری هر دو بازی را با شکست به پایان رسانده بود.

شهردار یاسوج از حاشیه های بسیاری که اطراف تیم شهرداری وجود داشت گلایه کرد و افزود: با مربی گری آقای برگی زر که با همفکری با مجموعه پیشکسوتان فوتبال استان انتخاب شده بود در نیم فصل اول در رده هشتم جدول قرار داشتیم.

جاوید با بیان اینکه کسانی که دایه مهربان تر از مادر شده بودند برای تیم مشکل ساز شدند، خاطرنشان کرد: ما منافع این افراد را از تیم شهرداری قطع کرده بودیم که آغاز به جو سازی علیه شهرداری کردند و شرایط را برای سرمربی سخت کردند.

وی اظهار کرد: بعد از رفتن آقای برگی زر ، انتخاب سرمربی را برعهده رئیس هیات فوتبال، سرپرست و قائم مقام باشگاه گذاشتیم و با گزینه پیشنهادی آنها به شرط اینکه تیم سقوط نکند قرارداد بستیم اما نهایتا تیم با یک امتیاز کمتر سقوط کرد.

جاوید با بیان اینکه در طول یکسال گذشته ناملایمت‌های بسیاری را به واسطه تیم شهرداری متقبل شدیم، گفت: باید به مدیر تربیت بدنی التماس می کردی تا زمین در اختیار تیم قرار دهد، از سوی دیگر نیز برای خدمات نیروی انتظامی و اورژانس در مسابقات مبالغی را می پرداختیم.

شهردار یاسوج افزود: هیات فوتبال درصد خود را تمام و کمال وصول می‌کرد و دارایی نیز مالیات های سنگینی را به موجب قراردادها دریافت می‌کرد و مطالبات بازیکنان نیز از گذشته روی دست تیم مانده بود که باید پرداخت می شد.

جاوید از اختصاص ۱۰ درصد بودجه شهرداری به تیم فوتبال شهرداری یاسوج در فصل گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: بیش از ۵۰ درصد از وقت بنده نیز به تیم و مسائل آن اختصاص می یافت.

شهردار یاسوج با بیان اینکه از اول مخالف تیمداری شهرداری بودیم گفت: در هیچ کجای چارت وظایف شهرداری ذکر نشده است که این نهاد در زمینه تیم داری و ورزش حرفه ای و ظیفه ای داشته باشد و بعد از پایان فصل گذشته نیز به صراحت اعلام کردیم که کار شهرداری تیم داری نیست.

جاوید اظهار داشت: فوتبال حاشیه های بسیاری دارد و ناپاک است و این ناپاکی در حال رخنه کردن به بدنه شهرداری بود.

جاوید از درخواست های مکرر استاندار، معاونین وی و مسئولان ارشد برای حفظ تیم توسط شهرداری سخن گفت و تصریح کرد: بعد از اتمام بازی ها هر چه فشار آوردند من ادامه تیم داری توسط شهرداری را قبول نکردم.

شهردار یاسوج با بیان اینکه جلسه ای با حضور استاندار برای تعیین وضعیت تیم تشکیل شد، بیان کرد: در این جلسه مقرر شد که سازمان ورزش و جوانان، شرکت توزیع نیروی برق استان، استانداری و شهرداری به تیم فوتبال کمک کنند که بنده نیز اعلام کردم این کمک شهرداری منوط به تصویب شورای شهر است.

وی از مشخص شدن اعضای هیات مدیره در همان جلسه خبر داد و گفت: با توجه به اینکه اسم شهرداری یاسوج برای تیمی که در اختیار این نهاد نبود، بار حقوقی داشت، مقرر شد که نام تیم نیز تغییر کند.

جاوید افزود: بعد از چند روز متوجه شدیم که مدیرعامل جدید ۲۷ قرارداد به اسم شهرداری، بدون اطلاع هیات مدیره و با مهری با عنوان شهرداری نوین یاسوج امضاء کرده است.

شهردار یاسوج با بیان اینکه به جد پیگیر این موضوع شدیم، اظهار کرد: در جلسه ای که برای تغییر نام تیم تشکیل شده بود، اعلام کردم که اگر واژه یاسوج به عنوان پسوند نام تیم نباشد شهرداری هیچ کمکی به تیم نمی کند که نهایتا دنای یاسوج به عنوان اسم تیم انتخاب شد.

جاوید بیان کرد: بعد از آن مدیرعامل تیم دوباره در مصاحبه‌های خود از نام سابق تیم استفاده کرد و در بیلبوردهای شهری نیز از همین اسم استفاده می‌کنند که این موضوع را به مدیرعامل تیم از طریق تماس تلفنی تذکر داده ایم.

شهردار یاسوج با اشاره به اینکه در جمع اعضای شورای شهر یاسوج مسائل تیم را مطرح کرده ایم، خاطرنشان کرد: تقریبا همه اعضای شورا به جز یکی دو نفر معتقدندوی افزود: ورزش و جوانان مالک تیم است و باید برای تیمش دست به جیب شود. در حال حاضر امکان یک ریال هزینه برای تیم از سوی شهرداری وجود ندارد.

جاوید با بیان اینکه شهرداری تاکنون ۱۷۰ میلیارد ریال برای این تیم هزینه کرده و حدود ۲۰ میلیارد ریال نیز بابت تیم بدهکار است، گفت: شهرداری نسبت به این تیم ادعای مالکیت دارد و در مقابل این همه هزینه‌ای که انجام داده باید از منافع تیم نیز برخوردار شود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی