تاریخ انتشار : دوشنبه 24 فوریه 2014 - 12:47
کد خبر : 213

پنجمین جشنواره شعر ملی زاگرس در یاسوج برگزار می شود

پنجمین جشنواره شعر ملی زاگرس در یاسوج برگزار می شود

مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: جشنواره ملی شعر «زاگرس» از هفتم تا ۹ اسفند سال جاری با حضور ۳۰ نفر از شاعران ملی و مطرحی همچون اسماعیل امینی، محمد خواجات، محمد کاظم کاظمی شاعر افغانی مقیم ایران و علی باباچاهی پدر شعر متفاوت کشور برگزار می شود.

8105

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این جشنواره دو جایزه شعر ملی زاگرس نیز به دو نفر از شاعران کهگیلویه و بویراحمد که نقش تاثیرگذاری در عرصه شعر کشور دارند اهدا می شود.امین کمالوندی در حاشیه نشست هنرمندان با استاندار در جمع خبرنگاران افزود: جشنواره ملی شعر «زاگرس» از هفتم تا ۹ اسفند سال جاری با حضور ۳۰ نفر از شاعران ملی و مطرحی همچون اسماعیل امینی، محمد خواجات، محمد کاظم کاظمی شاعر افغانی مقیم ایران و علی باباچاهی پدر شعر متفاوت کشور برگزار می شود.

وی با بیان اینکه پنجمین جشنواره ملی شعر «زاگرس» که در مجتمع فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود اظهارکرد: در این جشنواره ۱۰ نفر از شاعران برتر ملی در بخش شعر سپید و غزل با اهدای جوایزی تقدیر خواهند شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در این جشنواره دو جایزه شعر ملی «زاگرس» نیز به دو نفر از شاعران کهگیلویه و بویراحمد که نقش تاثیرگذاری در عرصه شعر کشور دارند اهدا می شود.کمالوندی هدف از برگزاری پنجمین جشنواره شعر ملی «زاگرس» را معرفی ظرفیت های هنری و فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد در بخش های گوناگون اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه برای نخستین بار سوم تا ۹ اسفند ماه سال جاری در استان کهگیلویه و بویراحمد به نام هفته شعر زاگرس نامگذاری شده، اضافه کرد: در این مدت برنامه شب شعر در ۲۵ مسجد مناطق مختلف این استان اجرا می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی