تاریخ انتشار : یکشنبه 27 فوریه 2022 - 12:41
کد خبر : 21297

بررسی میدانی وحقوقی مسائل زیست محیطی پارک ملی دنا

بررسی میدانی وحقوقی مسائل زیست محیطی پارک ملی دنا

آفتاب دنا: در بازدید میدانی مسئولان ارشد قضایی شهرستان دنا از پارک ملی مسائل حقوقی ویژه یگان حفاظت در هنگام مواجه با تخلفات زیست محیطی بررسی شد.  به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، عصر دیروز (شنبه ۷ اسفند ماه ۱۴۰۰) مسئولان ارشد قضایی شهرستان دنا از پارک ملی و منطقه حفاظت شده بازدید نمودند. در

آفتاب دنا: در بازدید میدانی مسئولان ارشد قضایی شهرستان دنا از پارک ملی مسائل حقوقی ویژه یگان حفاظت در هنگام مواجه با تخلفات زیست محیطی بررسی شد.

 به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، عصر دیروز (شنبه ۷ اسفند ماه ۱۴۰۰) مسئولان ارشد قضایی شهرستان دنا از پارک ملی و منطقه حفاظت شده بازدید نمودند.

در این دیدار اسلام جاودان خرد سرپرست حفاظت محیط زیست استان، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت حقوقی پارک ملی و مناطق تحت مدیریت محیط زیست در کهگیلویه وبویراحمد و تشکر از همکاری خوب دستگاه قضا با محیط زیست ، برتوجه بیش از پیش  این همکاری و رهنمودهای حقوقی و قضایی لازم برای یگان حفاظت در مواجه با کشف تخلفات زیست محیطی تاکید ویژه داشت.
درادامه این دیدار،  غریب پور دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان دنا که به همراه جانشین خود در منطقه حضور پیدا کرده بود، ضمن حمایت ویژه از محیط زیست به بیان تخصصی مسائل حقوقی ویژه محیط بانان در برخورد با تخلفات زیست محیطی  پرداخت و بر رعایت مر قانون در هنگام کشف جرم تاکید ویژه داشت .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی